مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار ویژه بانوان افتتاح شد. مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در غرب تهران واقع شده و در سه طبقه با ظرفیت ۳۰ نفر ویژه بانوان است.

افتتاح مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرتهران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه مرکز روان یار گفت: بیماران بستری در مراکز اعصاب و روان به علت ناراحتی که در روح خود دارند نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

محمود برزگر در بخشی از سخنانش ضمن تشکر از مدیریت این مجموعه بیان کرد: جسم و روان انسان ارتباط تنگاتنگی باهم دارند، به همین خاطر بیماری در هرکدام دیگری را تحت تاثیر قرار می دهد، عوارض و علائم بیماری های جسمانی معمولا با چشم قابل دیدن و با حواس پنجگانه قابل درک می باشند، اما علائم بیماری اعصاب و روان در عواطف، احساسات و رفتار فرد نفوذ پیدا می کند و در اوایل بیماری یک حالت های مبهمی است که فرد آن را به راحتی درک نمی کند و این مسئله نیاز به وجود متخصصین و بررسی این بیماری و رسیدگی بیشتری می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: سلامت روان زمانی به یک بیماری روانی تبدیل می‌شود که علائم و نشانه‌های مداوم باعث استرس مکرر شده و بر توانایی شما برای عملکرد تأثیر بگذارد و در زندگی روزمره شما، مانند مدرسه، محل کار یا روابط، مشکلاتی ایجاد کند و در حال حاضر با توجه به مشکلات عدیده ای که در جامعه کنونی ما وجود دارد این بیماری در افراد بیشتری ایجاد شده است.

مدیر بهزیستی شهرتهران ضمن بازدید از تمامی بخش های مرکز مذکور بر رعایت دستورالعمل های سازمان بهزیستی تاکید کرد و از مدیریت مجموعه و پرسنل ذیربط رعایت موازین را خواستار شد.

قابل یادآوری است، مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در غرب تهران واقع شده و در سه طبقه با ظرفیت ۳۰ نفر ویژه بانوان می باشد.

شهرتهران | مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار افتتاح شد شهرتهران | مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار افتتاح شد 
شهرتهران | مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار افتتاح شد
 مرکز توانبخشی شبانه روزی بیماران روانی مزمن روان یار افتتاح شد
کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید