کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار کلیپی در پاسخ به سوال یکی از کاربران، گفت:‌ راه حل مشکلات بورس عبور از مداخله گری دولت است.

لاریجانی: راه حل مشکلات بورس عبور از مداخله گری دولت است

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار کلیپی در پاسخ به سوال یکی از کاربران، گفت:‌ راه حل مشکلات بورس عبور از مداخله گری دولت است.

لاریجانی با انتشار ویدیویی گفت: «برای بهبود وضعیت بورس، دولت و سیاست‌مداران لازم نیست کاری کنند، بلکه یک‌سری کارها و دخالت‌ها را نباید انجام دهند. مثل قیمت‌گذاری دستوری، ناپایداری نرخ انرژی، وضع عوارض نابه‌جا و سود بانکی نامتوازن.»

لاریجانی افزود: «با عدم مداخله، اوضاع بورس حتما بهتر خواهد شد.»

امروز بیش از هر زمانی کشور ما نیازمند یک هدف مشترک است

علی لاریجانی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با انتشار ویدئویی به کاربر دیگر توئیتر به نام مازیار بالایی هم پاسخ داد.

این کاربر پرسیده بود «نیک می دانید که جامعه ایران به لحاظ سیاسی در متکثرترین حالت ممکن در ۴۵ سال گذشته قرار دارد و هیچ ایده ای در اکثریت نیست. می بایست نقاطی را تعریف کرد که بتوان حول آن اجماع و وحدت نسبی ایجاد کرد. نهاد دولت قابلیت این اجماع سازی را دارد؟ برنامه شما برای اجماع سازی در سطح ملی چیست؟»

لاریجانی اینگونه پاسخ داد: «امروز بیش از هر زمانی کشور ما نیازمند یک هدف مشترک است. من در بیانات قبلی هم عرض کردم امروز هدفی مهمتر برای جامعه ما جز موضوع توسعه و بیشتر ایران نیست. حول این ایده و هدف مشترک ما باید بسترهای مشارکت همه مردم را در تصمیم سازی فراهم کنیم. امروز مدل موفق در دموکراسی، دموکراسی مشورتی است که همه مردم بتوانند در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.»

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی جلالوند IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    آقای دکترعلی لاریجانی مرددانشمندی است ومیتواندعلت مشکلات اقتصادی کشورراپیداکرده وراه حل انهاراارایه دهد. رای مادکترعلی لاریجانی💯💯💯

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید