امیرعرب براقی داور دیدار بازی پرسپولیس و مس کرمان به مدت دو ماه از قضاوت در لیگ برتر محروم شد.

محرومیت دوماهه داور بازی پرسپولیس و مس کرمان + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک ورزشی؛ گفته می‌شود قرارداد دوساله محمدی برخلاف اخبار ابتدای فصل، در نیم فصل کاهش یافته و در دوره علی خطیر به یکسال تقلیل داده شده است. به این ترتیب اگر محمدی فصل آینده هم آبی‌پوش باشد، باید شش بازی نخست فصل را بیرون از زمین باشد!

«مهرداد محمدی» بازیکن استقلال به دلیل الفاظ زشت بعداز آخرین بازی استقلال در فصل جاری، شش بازی محروم شد.

با اعلام کمیته انضباطی مهرداد محمدی بازیکن استقلال به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از حضور در مسابقات می‌شود.

گفته می‌شود قرارداد محمدی برخلاف اخبار ابتدای فصل، در نیم فصل کاهش یافته و در دوره علی خطیر به یکسال تقلیل داده شده است. به این ترتیب اگر محمدی فصل آینده هم آبی‌پوش باشد، باید شش بازی نخست فصل را بیرون از زمین باشد!

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا رجبی، مربی تیم استقلال به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

حسین بادامکی معان ورزشی پرسپولیس مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود.

امیرعرب براقی به ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی به دو ماه محرومیت از انجام داوری در تمامی مسابقات فوتبال محروم که به لحاظ ماده ۹۴ مقررات یک ماه آن به مدت یک فصل تعلیق می شود.

جالب است بدانید محرومیت عرب براقی، نه به دلیل اشتباه احتمالی تیم داوری در اعلام نکردن آفساید در گل سرنوشت ساز پرسپولیس به مس رفسنجان، بلکه بخاطر حضور در گفت‌وگوی تلویزیونی زنده و درگیری لفظی با مدیرعامل باشگاه استقلال بوده است.

درباره شکایت علیه رضا درویش با توجه به مفاد پرونده و دفاعیات صورت گرفته، تخلفی احراز نشده و وفق ماده ۹۵ مقررات انضباطی رای بر برائت ایشان در این پرونده صادر می‌شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***