معلمانی که به تدریس زبان‌های خارجه می‌پردازند می‌توانند با استفاده از ترجمه و ویراستاری زبان‌های خارجه مانند انگلیسی، فرانسوی و آلمانی کسب درآمد کنند

معرفی ۹ مورد شغل دوم برای معلم با امکان کسب درآمد

شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که مشکلاتی مانند وضعیت اقتصادی نابسامان و حقوق‌های ناکافی زندگی را برای مردم از جمله معلمان سخت کرده است. احتمالا شما هم جزو معلمانی باشید که مهم‌ترین نقش را در آینده فرزندان ایران ایفا می‌کنند، اما به‌دلیل عدم دریافت حقوق کافی در پی یک شغل دوم مناسب هستید. اما از آنجایی که شما باید در وقت معین و در طول هفته در مدرسه و محل کار خود حضور داشته باشید، بهتر است شغلی را انتخاب کنید که تداخلی با شغل اولتان نداشته باشد. پس در ادامه با ما همراه شوید تا شاید شغل دوم شما کاستی‌های شغل اولتان را حل کند.

۹ شغل دوم پردرآمد برای معلمان مطابق با هر استعداد و علاقه‌ای

معلمان به اقتضای شغلی که دارند باید حوصله و انرژی زیادی صرف شغل دوم نکنند و شما باید به این موضوع توجه کنید که شغل دومی متناسب با شرایط خود انتخاب کنید؛ زیرا یک معلم خسته، حوصله و توانایی تدریس و سروکله زدن با دانش‌آموزان را ندارد و این مهم می‌تواند تاثیرات بدی در موقعیت شغلی شما داشته باشد. مشاوره تحصیلی، تدریس خصوصی ترجمه و ویراستاری، حسابداری و بازاریابی از جمله مشاغلی هستند که می‌توانند انتظارات شما را برآورده کند. در ادامه لیستی شامل ۹ شغل پردرآمد برای معلمانی با هر نوع استعداد و سلیقه فراهم کرده‌ایم:

بازاریابی بیمه؛ شغلی کارآمد برای معلمان اجتماعی

بازاریابی بیمه یکی از جمله مشاغلی است که میزان درآمد آن به توانایی و خلاقیت افراد متکی است و معلمان خصوصیات لازم برای فعالیت در این زمینه را دارند. شما با توجه به شغل اولتان، دانش و روابط عمومی لازم برای اشتغال به‌عنوان بازاریاب را دارید. بازاریاب بیمه محدودیتی در درآمدزایی ندارد و با تلاش بیشتر می‌توان درآمد بالایی را بدست آورد.

شما برای کسب درآمد می‌توانید تنها با یک گوشی، در هر زمان و مکان به صورت آنلاین کسب درآمد کنید. با آموزش‌های پلاس بیمه، بیمه‌نامه بفروشید و کارمزد لحظه‌ای دریافت کنید. از دیگر مزایای شغل بازاریابی بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه و عدم نیاز به داشتن دفتر فروش و اخذ نمایندگی از شرکت بیمه
  • عدم نیاز به داشتن تخصص در زمینه تکنولوژی و بازاریابی
  • داشتن ارتباطات قوی و اعتماد به نفس بالا برای درآمدزایی کفایت می‌کند.
  • راه‌اندازی یک شبکه درآمدزایی با شغل معلمی برای شما نمی‌تواند زیاد دور از ذهن باشد، فقط کافی است تا از ارتباطات خود با همکاران و مدیران مدرسه استفاده کنید.
  • هیچ ساعت کاری برای انجام امور شما به‌عنوان بازاریاب بیمه وجود ندارد و دست شما در این امر کاملا باز است؛ ولی بهتر است به‌طورکلی برای انجام امور خود برنامه‌ریزی کنید تا شغل اول و شغل دوم شما با یکدیگر تداخل نداشته باشند.
  • پشتیبانی و فروش ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته
  • دریافت بیشترین کارمزد نسبت به ساعات کاری و تسویه آنی
  • در شرکت‌های بیمه خواهان بازاریاب، تنها راه ارتباط شرکت بیمه با مشتری از طریق بازاریاب است.

معرفی ۹ مورد شغل دوم برای معلم با امکان کسب درآمد

کارشناس تولید محتوا؛ شغل دومی مناسب برای معلمانی با ذهن خلاق

شما می‌توانید با تولید محتوا شامل محتوای متنی، تصویری و ویدیویی درآمد خوبی کسب کنید. کارشناس تولید محتوا مقالاتی را برای معرفی محصولات با اهداف بازاریابی یا تبلیغاتی ارائه می‌دهد. کارشناس تولید محتوا باید توانایی انجام امور زیر را داشته باشد:

  • داشتن توانایی تحقیق و جست‌وجو از طریق موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی
  • تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی
  • آشنایی با چگالی کلمات، عناوین جذاب، نکات نگارشی و لحن محتوا
  • نیاز مخاطب را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کند. (محتوا مفید باشد و از زیاده‌گویی پرهیز شود)

مشاوره تحصیلی، شغلی مناسب برای معلمان باتجربه

فراموش نکنید که معلم بودن شما نقطه قوت شماست؛ شما می‌توانید با ارائه مشاوره تحصیلی و راهنمایی دانش‌آموزان و دانشجویان در انتخاب رشته تحصیلی درآمد خوبی کسب کنید. شما می‌توانید در آموزشگاه‌های مختلف به‌صورت تلفنی و یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نتایج خوبی در این زمینه کسب کنید. شما با ارائه مشاوره تحصیلی کارآمد، نقش مهمی در موفقیت دانش‌آموزان در کنکور، انتخاب رشته و پیشرفت آینده آن‌ها ایفا می‌کنید. برخی از مزایای مشاوره تحصیلی عبارتند از:

  • تاثیر بر رشد و پیشرفت آینده دانش‌آموزان
  • رشد شخصی و حرفه‌ای شما در زمینه مشاوره‌ای و ارتباطی
  • تنوع در کار به دلیل وجود علایق مختلف دانش‌آموزان
  • انعطاف‌پذیری در محیط کار مانند مشاوره در مدارس، دانشگاه و مراکز خصوصی
  • رضایت شغلی به دلیل تاثیر در پیشرفت دانش‌آموزان

تدریس خصوصی؛ شغل دومی ایده‌آل برای معلمان جوان و مشتاق تدریس

تدریس خصوصی و برگزاری جلسات کمک درسی در برنامه کاری بسیاری از معلمان مدارس قرار دارد. البته جلسات تدریس خصوصی معلمان به صورت حضوری است، در صورتی که می‌توانند با استفاده از فضای اینترنت و فضای مجازی بستر مناسبی برای تدریس خصوصی از راه دور فراهم کنند. ضمنا موسسه‌های آموزشی و سایت‌های آموزشی مختلفی در اینترنت وجود دارد که معلمان می‌توانند با ثبت نام و فعالیت در این سایت‌ها کسب درآمد کنند. از مزایای تدریس خصوصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف‌پذیری در انتخاب زمان تدریس
  • درآمد بالا
  • رضایت شغلی علاوه‌بر کمک به رشد و پیشرفت دانش‌آموزان

معرفی ۹ مورد شغل دوم برای معلم با امکان کسب درآمد

ترجمه و ویراستاری؛ رزومه‌ای مناسب برای معلمان زبان‌های خارجه

معلمانی که به تدریس زبان‌های خارجه می‌پردازند می‌توانند با استفاده از ترجمه و ویراستاری زبان‌های خارجه مانند انگلیسی، فرانسوی و آلمانی کسب درآمد کنند. شما می‌توانید ترجمه متون خارجی را به‌صورت متنی، مقالات، کتاب‌ها و سایت‌ها انجام دهید. ضمنا شما با ویراستاری به رشد مهارت‌هایی مانند تحقیق، تنظیم متون و مقاله، تصحیح و بهبود کیفیت محتوا کمک می‌کنید. از دیگر مزایای ترجمه و ویراستاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه زبان خارجه به فارسی یا بالعکس به آشنایی بیشتر جامعه با فرهنگ دو کشور می‌کند.
  • ترجمه و ویرایش انواع محتوا مانند کتاب، مقاله، نمایش‌نامه‌ها، محتوای آنلاین
  • ترجمه و ویراستاری پروژه‌های بلند مدت
  • کار در منزل یا دورکاری
  • ایجاد فضایی برای شغل‌های بین‌المللی

حسابداری، شغل دوم معلمان ریاضی

معلمانی که مهارت کار با نرم‌افزارهای حسابداری را دارند می‌توانند به صورت دورکاری و در خانه با شرکت‌های متقاضی حسابدار همکاری کنند. اکثر کسب و کارها و شرکت‌های فعال در حیطه خود نیاز به یک حسابدار کاربلد دارند تا امور مالی مجموعه خود را کنترل کنند. حسابداری فرصتی عالی برای کار پاره‌وقت است و امکان فعالیت در هر مکانی را دارد. البته به دلیل دقت بالا در درج ارقام داشتن محیطی آرام که تمرکز کافی را برای کار فراهم کند لازم است.

پشتیبانی تلفنی مشتریان، شغل دوم معلمان خوش‌مشرب

معلمانی که از روابط عمومی بالا و مهارت کلامی خوبی برخوردارند می‌توانند به عنوان پشتیبان تلفنی فعالیت کنند. پشتیبان تلفنی باید با تمام محصولات و خدمات ارائه دهنده شرکت، فروشگاه و عرضه‌کننده آشنایی خوبی داشته باشد. داشتن اعتماد به نفس، فن بیان بالا و شکیبایی برای ارتباط با مشتریان از جمله خصیصه‌های پشتیبان تلفنی هستند.

تاکسی‌های اینترنتی

شما می‌توانید در کنار شغل اصلی خود به فعالیت در تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی بپردازید و از آن درآمد خوبی کسب کنید. از جمله مزایای فعالیت در تاکسی‌های اینترنتی می‌توان به آزادی فرد در انتخاب بازه زمانی برای درآمدزایی اشاره کرد. از طرفی اگر فاصله منزل تا محل کار شما طولانی است، می‌توانید حین رفتن به مدرسه و بازگشت به خانه حداقل یک سرویس جابجا کنید و هزینه سوخت خود را تامین کنید.

آشپزی

اگر مهارت آشپزی دارید می‌توانید با تولید محتوای آموزشی تهیه غذا، آشپزی در آشپزخانه‌های بیرون‌بر، هتل، تالار و رستوران‌ها به‌صورت پاره‌وقت کسب درآمد کنید. همچنین برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی می‌توانید با تولید محتوای آموزشی در بستر شبکه‌های اجتماعی، دستور پخت غذا و فروش غذاهای مخصوص کسب درآمد کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید