ترامپ در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال نوشت "جو بایدن تهدیدی برای دموکراسی و تهدیدی برای بقا و موجودیت خود کشور ماست! "

ترامپ پیش از نخستین مناظره: بایدن تهدیدی برای آمریکا است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پیش از برگزاری نخستین مناظره امشب انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بار دیگر به جو بایدن رئیس جمهور فعلی حمله کرد و او را تهدیدی برای آمریکا دانست.

ترامپ روز پنجشنبه به وقت محلی در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال نوشت "جو بایدن تهدیدی برای دموکراسی و تهدیدی برای بقا و موجودیت خود کشور ماست! "

قرار است امشب ساعت ۹ به وقت محلی (نیویورک و واشنگتن دی سی) نخستین مناظره انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین جمهوریخواه آمریکا برگزار شود.

تیم انتخاباتی بایدن، خود را برای چندین نسخه از ترامپ آماده کرده است: نسخه تهاجمی که در سال ۲۰۲۰ در مناظره حاضر شد و در مورد بایدن صحبت کرد و توهین‌های شخصی را به زبان آورد، یا نسخه محدودتر که به نظر می‌رسد جذابیت‌های ریاست جمهوری را بیشتر تشخیص دهد.

دو مشاور ترامپ به سی‌ان‌ان گفتند که مشاوران رئیس‌جمهور سابق آمریکا به گزارش‌های منتشر شده در مورد آمادگی‌های تیم انتخاباتی بایدن توجه زیادی دارند.

مشاوران ترامپ اعلام کردند که وی از نزدیک به پیام‌های خاصی که جو بایدن می‌خواهد روی آن تمرکز کند و حوزه‌هایی که می‌خواهد از آن اجتناب کنند، توجه می‌کند.

یکی از مشاوران از «اطلاع رسانی بیش از حد» به تیم بایدن در مورد برنامه‌های مناظره‌شان انتقاد کرد و به سی‌ان‌ان گفت که تیم ترامپ با جدیت در تلاش است تا استراتژی خود را بیشتر مخفی کند.

ترامپ از سال ۲۰۱۶ که برای اولین بار به ریاست جمهوری آمریکا رسید، یکی از چهره‌های برجسته حزب جمهوری خواه است که در انتخابات سال ۲۰۲۰ از رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد.

آمریکایی‌ها روز سه شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ اغاز خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید