طیف متنوعی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید سینی کابل‌های برق در کشور وجود دارند که با هدف تامین محصولات باکیفیت به فعالیت می‌پردازند.

بهترین تولیدکنندگان سینی کابل برق در ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

سینی کابل از مهم‌ترین تجهیزات در صنعت برق به‌شمار می‌آید که برای افزایش ایمنی، مرتب‌سازی و انتقال کابل‌های برق‌ و داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا جنس این سینی‌ها فلزی یا پلاستیکی است و در اشکال و ابعاد مختلف در دسترس خریداران قرار دارند. محصولات شرکت‌های مختلف تولیدکننده سینی برق برای انواع صنایع، مراکز داده، کابل‌کشی‌ها، ساختمان‌ها و شبکه‌های ارتباطی استفاده می‌شوند؛ اما این که کدام شرکت محصولات باکیفیت‌تری را تولید می‌کند، برای خریداران اهمیت بالایی دارد. بر همین اساس در این مطلب به معرفی بهترین تولیدکنندگان کابل برق در ایران می‌پردازیم.

معتبرترین تولیدکنندگان سینی کابل برق در ایران

طیف متنوعی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید سینی کابل‌های برق در کشور وجود دارند که با هدف تامین محصولات باکیفیت به فعالیت می‌پردازند. بااین‌حال انتخاب بهترین مرکز برای خرید سینی کابل برق یک فرایند مهم است که باید با دقت بالایی انجام شود. در ادامه به معرفی مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات در ایران می‌پردازیم.

شرکت تولید کننده سینی کابل 5تاش تجارت رادین

گروه تولیدی پنج تجارت رادین با اتکا بر دانش فنی کارشناسان و متخصصین خود و خطوط تولید مجهز به انواع دستگاه های هیدرولیک و اتوماتیک (CNC) با کوله باری از تجربه و دانش فنی بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مطرح در سطح کشور در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات فولادی، سینی کابل، نردبان کابل ( به همراه متعلقات) ، سی چنل ( سی ریل ) و ریل های فلزی ( جهت محافظ کابل ) با دو نوع از پوشش گالوانیزه گرم و سرد طبق نقشه و درخواست مشتریان محترم می باشد.
این گروه در ادامه روند مستمر بهبود کیفیت محصولات خود توانسته با صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و سایر مراکز عمرانی همکاری داشته باشد.

سینی کابل ایرانیان؛ از شرکت‌های معتبر تولیدکننده سینی کابل در ایران

شرکت سینی کابل ایرانیان، یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان طیف وسیعی از نردبان کابل، سینی کابل، اتصالات سینی، لوله‌های فولادی برق، جعبه تقسیم برق، پریز کف خواب و لوله فلکسییبل (Flexible) است که محصولات خود را با نظارت مستقیم متخصصان تولید می‌کند. ویژگی بارز محصولات شرکت سینی کابل ایرانیان، کیفیت بالای محصولات و استفاده از مواد باکیفیت مانند: گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و استیل ضد زنگ در ابعاد مختلف و متنوع است.

بهترین تولیدکنندگان سینی کابل برق در ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

شرکت سازه توان آژند

یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید سینی کابل در کشور، کمپانی سازه توان آژند می‌باشد. این شرکت با تولید نردبان کابل، سینی کابل، سی چنل، لوله فولادی برق و ریل فلزی، طیف متنوعی از محصولات را به فروش می‌رساند. دستگاه‌های واحدهای تولیدی شرکت توان آژند از نوع هیدرولیک پنوماتیک و CNC هستند که باتکیه‌بر دانش مهندسان و متخصصان مجرب، در آزمایشگاه‌های تست بارگذاری می‌شوند. از سوی دیگر این شرکت با فعالیت هدفمند و تخصصی در زمینه صنعت برق کشور، در سال 1390، تندیس برند برتر را از ریاسیت کمیسیون اجتماعی مجلس دریافت کرد.

شرکت باکس ایران پیشرو؛ مجموعه‌ای با هفده سال سابقه

اگر به دنبال یک شرکت معتبر در زمینه تولید سینی کابل برق هستید، شرکت باکسیران یک مجموعه مناسب است. این شرکت با هدف تولید و توزیع سیستم‌های محافظ کابل برق مصرفی در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های نفت، گاز و صنایع فولاد، به‌طور رسمی از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرد. در شرکت باکس ایران پیشرو از جدیدترین تکنولوژی‌ها و نوین‌ترین دستگاه‌ها برای راه‌اندازی خط تمام اتوماتیک تولید سینی برق استفاده می‌شود که این ویژگی شرکت باکسیران را از بسیاری مجموعه‌های رقیب متمایز کرده است. برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدشده در شرکت باکسیران عبارت‌اند از:

  • لوله‌های فولادی برق
  • سنی کابل و نردبان کابل تا طول 6 متر
  • جعبه تقسیم باکالیت واترپروف در اندازه‌های مختلف
  • انواع گلند فلزی کابل در دو نوع گلند و معمولی

شرکت سینی کابل نوسان

برای تهیه سینی کابل برق، بهره‌مندی از خدمات شرکت سینی کابل نوسان، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این شرکت با تمرکز بر روی تامین اهداف صنعتی جامعه و به‌کارگیری فرصت رشد روزافزون بازار برق، طیف متنوعی از محصولات در این زمینه را به فروش می‌رساند. سینی کابل، نردبان کابل و زانو سینی کابل از باکیفیت‌ترین محصولات این شرکت به‌شمار می‌آیند که با رعایت استانداردهای بین‌المللی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

بهترین تولیدکنندگان سینی کابل برق در ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

سینی کابل پارسیان؛ نامی مشهور در تولید سینی کابل برق

سابقه 15 ساله شرکت سینی کابل پارسیان، این مجموعه را به یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تولید محصولات صنعت انرژی تبدیل کرده است. این شرکت با تولید سینی کابل و متعلقات آن، باکیفیت‌ترین محصولات را متناسب با نیازهای مشتریان می‌کند و قیمت‌هایی رقابتی را برای خدمات مشاوره و فروش محصولات خود در نظر می‌گیرد.

شرکت سپکو

در میان انواع شرکت‌های تولیدکننده سینی کابل برق در کشور، شرکت سپکو از برترین برندها به‌شمار می‌رود. این شرکت با سابقه‌ای نزدیک به بیست سال در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی، منابع مناسب و به‌روزترین تجهیزات را مورد استفاده قرار می‌دهد. این شرکت با دریافت استانداردهای بین‌المللی در زمینه بهداشت و ایمنی و توجه به مدیریت کیفیت و محیط زیست، توانسته است رضایت مشتریان خود را در عرضه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه به دست بیاورد.

پارس صنایع؛ از تولیدکنندگان برتر سینی کابل در ایران

یکی از قدیمی‌ترین و البته به‌روزترین شرکت‌ها در زمینه تولید سینی کابل برق در ایران، شرکت پارس صنایع است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1374 شروع کرد و از همان زمان تا امروز، با به‌کارگیری دانش روز و تخصصی پرسنل خود و استفاده از دستگاه‌های نوین و پیشرفته، توانسته است خدمات متنوعی را به ارگان‌های خصوصی و دولتی و صنایع مختلف ارائه دهد.

پارس صنایع با ارائه خدمات مشاوره، طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی، فروش سنسورهای حرارتی، عرضه تجهیزات محصولات مرتبط با فشار قوی، متوسط و ضعیف و همچنین توزیع سینی کابل، روشنایی و اتوماسیون صنعتی متنوع‌ترین محصولات را به فروش می‌رساند.

بهترین تولیدکنندگان سینی کابل برق در ایران چه شرکت‌هایی هستند؟

مهم‌ترین هدف شرکت پارس صنایع تولید محصولاتی باکیفیت و عرضه آن به کشورهای همسایه است؛ بنابراین محصولات این شرکت رقیبی جدی برای رقبای خارجی بازار ایران به‌شمار می‌آیند. گروه صنعتی پارس صنایع باتکیه‌بر دانش مهندسان و متخصصان و شناخت نیازهای جامعه هدف مشتریان، روزانه طیف متنوعی از محصولات را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

شرکت سینی کابل آریا

فعالیت هوشمندانه و هدفمند شرکت سینی کابل آریا و تولید محصولات باکیفیت، این شرکت را به یکی از بهترین مراکز تولیدکننده سینی کابل برق در ایران تبدیل کرده است. به‌کارگیری دستگاه‌های اتوماتیک پیشرفته و اخذ استانداردهای بین‌المللی، باعث شده است تا سینی کابل‌های برق گالوانیزه این شرکت در بالاترین کیفیت تولید شوند و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و تضمین کیفیت کالا در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

سینی کابل برق را از برترین برندها خریداری کنید

برای انتخاب مجموعه‌های تولیدکننده سینی کابل برق، انتخاب بهترین مرکز اهمیت دارد. البته مفهوم "بهترین" برای این صنایع متناسب با نیازهای کارفرمایان و محیط نصب تعریف می‌شود. بر همین اساس زمانی که قصد خرید کابل سینی کابل دارید، باید متناسب با نیازها، کاربردها و هزینه‌های مورد نظرتان، بهترین مجموعه را انتخاب کرده و در ادامه به کیفیت محصولات توجه کنید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید