علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از همسر او که شباهت زیادی به آنجیلا جولی بازیگر آمریکا دارد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شباهت عجیب و باورنکردنی همسر بازیگر سینما و تلویزیون به آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی + عکس

به گزارش سلام نو، علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و مجری است.

تحصیلمره فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد که بجز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است و یکبار از یک ترور جان سالم به در برده است.

پدرم این نام را ابداع کرده، یعنی در مرام حضرت علی و پرورش یافته به دست علی، در دوران مدرسه چندان با این اسم راحت نبودم و اذیت می شدم.

وقتی بزرگ‌ تر شدم تازه فهمیدم والدینم چه اسم زیبایی برایم انتخاب کرده‌ اند.

زمان دانشجویی سال ۱۳۷۵ در ۱۹ سالگی از طرف دوستان دانشگاهیش برای بازی در تئاتر دعوت شد و با اولین تمرین روی سن دانشگاه مسیر زندگی اش عوض شد

می گوید بعد از ورود به تئاتر، درس خواندم به حاشیه رفت و اولویتم بازیگری شد.

سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال «شب آفتابی» در کنار چهره هایی چون فریبا متخصص شراره رخام و مجید مشیری وارد قاب تلویزیون شد

قبل از آن در تست بازیگری سریال «خط قرمز» بازی کرد اما می گوید قسمت نبود در آن کار باشم.

او سپس سال ۱۳۸۱ در سریال «آخرین آواز ققنوس» و سال ۱۳۸۲ با سریال «مسافری از هند» به فعالیت خود ادامه داد و سال ۱۳۸۳ با فیلم «بازنده» وارد سینما شد.

حضورش در فیلم های سیاسی «پایان نامه» سال ۱۳۸۹ و «قلاده های طلا» در سال ۱۳۹۰ باعث سیل انتقادات مردم از وی شد و تا مدت ها در بایکوت قرار گرفت.

علیرام نورایی در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با «صبا تاجیک»مدل ۲۲ ساله ازدواج کرد، خانم تاجیک بعنوان آنجلینای ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود.

نورایی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید