سهامداران امید دارند که فردا اندکی از فشار عرضه‌ها کاسته شود و بازار کمی به سمت تعادل میل کند.

پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۱۱ تیرماه / ریزش در بازار ادامه خواهد داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بیش از ۲۳ هزار واحد ریزش را تجربه کرد. در دومین روز از معاملات، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در دور اول و با دامنه نوسان مثبت و منفی ۶، واکنش بازار سهام منفی بود و با فشار فروشندگان شاهد سرخی ۸۵ درصدی بازار بودیم.

در پایان معاملات بازار، شاخص کل ۲۳ هزار و ۱۱۰ واحد کاهش داشت و شاخص کل به دو میلیون و ۷۲ هزار واحد نزول کرد. شاخص هم‌وزن نیز امروز کاهش ۱۰ هزار و ۴۰۹ واحدی را تجربه کرد و به ۶۶۸ هزار و ۲۵۱ واحد نزول داشت.

همچنین نقشه بازار امروز با ۸۵ درصد سهام منفی، به رنگ قرمز در آمد. در تابلوی بازار در مقابل ۶۲۷ سهام قرمز تنها ۱۱۱ نماد مثبت به چشم می‌خورد و در این بین ۲۳۹ نماد در صف فروش به کار خود پایان دادند.

معاملات امروز (شنبه) بازار سهام با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل همراه بود. روند معاملات فردا چگونه خواهد بود؟! آیا روند مثبت ادامه خواهد داشت؟

با توجه به منفی‌های سنگین امروز، نمی‌توان منتظر بازار سبزی برای فردا باشیم. عرضه‌های سنگین در نمادهای تاثیرگذار بازار از جمله خودرو که این نماد را به یک قدمی صف فروش هم کشاند، نشان داد که بازار سرمایه احتمال ریسک‌های سیاسی را «کم» نمی‌داند.

به همین جهت پیش‌بینی می‌شود فردا هم باید منتظر بازار سرخی باشیم. سهامداران امید دارند که فردا اندکی از فشار عرضه‌ها کاسته شود و بازار کمی به سمت تعادل میل کند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید