مانی رحمانی بازیگر سینما و تلویزیون که سال ۹۷ نقش نوجوانی جواد جوادی را در سریال بچه مهندس بازی می کرد، اکنون ۲۰ سال سن دارد. تصاویری از تیپ و تغییر چهره او را می بینید.

تغییر چهره بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی سریال «بچه مهندس» در ۲۰ سالگی + عکس

به گزارش سلام نو، مانی رحمانی متولد ۱۲ ادریبهشت ۱۳۸۳ در تهران، بازیگر است.

دانش آموز مقطع ۹ تحصیلی می باشد، او در کنار بازیگری؛ ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک می باشد او بعد از سریال زن بابا به شهرت رسید و یک استقلالی تمام عیار است.

مانی نام اصلی اش محمود می باشد.

علاقه اش به بازیگری از ۴ سالگی با پیگیری خانواده و رفت و آمد به دفاتر سینمایی آغاز شد و اولین بار در سال ۱۳۸۶ با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۸۹ پخش سریال طنز زن بابا که برای نوروز بود با استقبال خوبی مواجه شد و من هم در آن سریال خیلی دیده شدم و اینکه مردم من را می‌شناختند حس بسیار شیرینی بود.

آقای رحمانی یک تجربه خارج از کشور نیز دارد.

او در سریال باب المراد در نقش نوجوانی امام جواد (ع) که ساخته کشور لبنان می باشد بازی کرده است و مدتی در شبکه پویا اجرای برنامه ورجه وورجه را برعهده داشت.

سه سال پیاپی در مدرسه در رشته تئاتر مقام اول را در بازیگری کسب کرده ام، بخاطر علاقه زیاد به این کار تصمیم دارم در آینده در رشته کارگردانی ادامه تحصیل بدم.

مانی رحمانی در سریال پربیننده بچه مهندس (فصل دوم) نقش نوجوانی شخصیت اصلی سریال را در فاز دوم سریال را برعهده دارد که می تواند تاثیر بسزایی در مسیر آینده هنری وی بگذارد.

رحمانی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید