کارشناس امور بین الملل در توئیتی با دعوت به «گفت‌وگوی ملی» نوشت:تنها با همدلی و «وحدت ملی» می‌توانیم تهدیدها و مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رضا نصری در این توئیت نوشت: پایگاه رأی «جبهه انقلاب» زنان و مردان و جوانانی هستند که دغدغه عزت و امنیت ایران را دارند. آن‌ها برای دفاع از مردم ایران با داعش و وحشی‌ترین گروه‌های تروریستی جنگیده‌اند و اگر - خدای نکرده - امنیت کشور باز به مخاطره بیفتند، بی درنگ در خط مقدم داوطلب خواهند شد تا دوباره ایثار کنند.

نباید اجازه داد تصورات اشتباه و پیش‌فرض‌های غلط اقشار مختلف مردم را نسبت به هم بدبین کند یا موجب شود حتی یک ایرانی - از انقلابی گرفته تا معترض - در وطن خویش احساس غربت کند. باید در فرایند یک «گفت‌وگوی ملی» یکدیگر را بهتر بشناسیم، گلایه‌ها و دغدغه‌های همدیگر را بشنویم تا دریابیم نه هیچ قشری افراطی و متحجر است و نه هیچ قشری به دنبال پایمال کردن ارزش‌ها و حراج کردن عزت کشور است!

در دنیای پر آشوبی به سر می‌بریم و چالش‌های کشور نیز بی‌شمار است؛ و تنها با همدلی و «وحدت ملی» می‌توانیم تهدیدها و مشکلات‌مان را برطرف کنیم. یقین دارم آقای دکتر پزشکیان در راه تحکیم این وحدت و ترمیم گسل‌های اجتماعی و شکاف میان «دولت-ملت» تمام توان خود را بکار خواهد گرفت. امروز می‌تواند سرآغاز فصل جدیدی برای ایران باشد.

همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

همدلی و «وحدت ملی»؛ کلید رفع تهدیدها و مشکلات‌

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***