شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران، در تلاش است تا با استفاده با متریال با کیفیت و مرغوب در ساخت سیستم شوت زباله و مجهز نمودن آن به ویژگی های مثبتی از جمله سیستم شستشوی شوتینگ، دریچه های برقی، صفحه خودکار زمانبندی و...، آسایش و آرامش بیشتر را به ساکنان برج ها و ساختمان های مرتفع مسکونی هدیه دهد.

شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران

مسئله خارج کردن زباله های آلوده و بد بو به محیط بیرون از ساختمان، همیشه یکی از دغدغه های اصلی ساکنین خصوصا در برج‌ها و ساختمان های مرتفع مسکونی است که روش های مختلفی برای آن پیشنهاد شده است. شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران بوده که به منظور آسایش و آرامش هرچه بیشتر افراد ساکن، سیستمی موسوم به شوت زباله را طراحی و تولید کرده که به صورت خودکار فعالیت می‌کند و به ساکنین واحدها این قابلیت را می‌دهد تا به راحتی، زباله های تولید شده خود را به اتاقک ذخیره‌ای پسماندها منتقل کنند.

متاسفانه هنوز هم در برخی از ساختمان‌ها، افراد از آسانسور یا راه پله‌ها برای خارج کردن زباله خود استفاده می‌کنند که با مشکلات زیادی همراه است؛ برای مثال ممکن است کیسه زباله در بین راه، پاره شود و بوی بد و آلوده در کل فضای ساختمان انتشار پیدا کند. به لطف تولید شوتینگ زباله توسط شهر کانال و برخی دیگر از شرکت‌ها، اکثر ساختمان های مرتفع مسکونی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و... به این سیستم مجهز شده‌‍اند.

شوتینگ زباله چیست؟

به نقل از شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران، این سیستم از 3 بخش اصلی تشکیل شده است؛ کانال شوت زباله، دریجه و کامپکتور (اتاقک ذخیره‌ای پسماندها). کانال شوت زباله، اصلی ترین بخش این سیستم بوده که هم ارتفاع با آپارتمان بوده و از بالاترین تا پایین ترین نقطه سازه کشیده شده است. بخش مهم بعد، دریچه های برقی شوتینگ نام دارند که در هر طبقه از ساختمان، عمدتا یک یا دو تا از آنها تعبیه شده است. اما قسمت سوم سیستم شوتینگ زباله، کامپکتور نام دارد که عمدتا در طبقه همکف ساختمان تعبیه می‌شود و وظیفه دارد پسماند های ورودی را ابتدا فشرده و سپس در خود جای دهد.

نحوه کارکرد شوتینگ زباله تولید شده توسط شهر کانال، به این شکل است که ابتدا هر یک از واحد های ساکن از طریق دریچه تعبیه شده در هر طبقه، زباله های خود را به درون کانال می‌اندازند. پسماندها به کمک شیب کانال و نیروی جاذبه، به پایین ترین نقطه ساختمان انتقال می‌یابند و وارد بخش کامپکتور می‌شوند. حتی جالبه بدانید تنها کاربرد سیستم شوتینگ، برای خارج کردن زباله‌ها به محیط بیرون از ساختمان نیست و در زمان ساخت و ساز یا تخریب هم، روشی موثر و کارآمد جهت خارج کردن نخاله های ساختمانی به حساب می‌آید.

طراحی و تولید شوتینگ زباله با شهر کانال

خب تا اینجای متن تا حد زیادی با معرفی و اهمیت نصب شوتینگ زباله در ساختمان آشنا شدیم. همانطور که می‌دانیم، شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و متناسب با نیاز پروژه و موارد دلخواه مشتری، اقدام به تولید شوتینگ زباله می‌کنند. شهر کانال، از برترین تولید کننده های شوتینگ زباله در ایران است که از با کیفیت ترین متریال مصرفی در ساخت محصول تولیدی خود استفاده می‌کند تا برای مدت زمان طولانی، کارایی خود را حفظ کند.

شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران

مزایای شوتینگ زباله

دفع آسان و راحت کیسه های زباله: شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران سیستمی ارائه داده که منجر به سهولت خروج کیسه های زباله به محیط بیرون از ساختمان می‌شود. با نصب این سیستم، دیگر لازم نیست تعداد پله زیادی پایین بیاید و استرس پارگی کیسه ها را داشته باشید.

صرفه جویی در هزینه‌ها: از دیگر مزایای شوتینگ زباله، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی است. استفاده مکرر از آسانسور برای پایین آوردن کیسه های زباله، طبعا هزینه برق را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد و آسانسور به سرویسکاری بیشتری نیاز خواهد داشت.

بالا رفتن سطح بهداشت: با استفاده از شوتینگ زباله، رعایت بهداشت به مراتب بهتر شکل خواهد گرفت و سلامت ساکنان تا حد زیادی تضمین شده خواهد بود؛ در غیر این صورت، زباله های آلوده و بد بو، زمینه ساز ایجاد بیماری های خطرناکی می‌شوند.

جلوگیری از ورود حشرات: به منظور ممانعت از ورود حشرات موذی به داخل فضای ساختمان، درپوش های محکمی بر روی دریچه‌ها تعبیه شده که از پخش شدن بوی بد داخل کانال هم جلوگیری می‌کنند.

شهر کانال، تولید کننده شوتینگ زباله اتوماتیک

مجموعه شهر کانال به عنوان تولید کننده برتر شوتینگ زباله، به تازگی موفق به تولید شوتینگ زباله تمام اتوماتیک در ساختمان‌ها شده که از مزایای بسیاری زیادی برخوردار است؛ این سیستم حتی به یک اپراتور هم نیازی ندارد و به شکل کاملا خودکار، کیسه زباله های تولید شده ساکنین را به راحتی دفع می‌کند. برای مثال شوتینگ اتوماتیک جهت تمیزی و از بین بردن بوی بد و انواع آلودگی‌ها، به سیستم شستشوی خودکار مجهز شده است که در بازه های زمانی منظم، فضای درونی کانال را شستشو می‌دهد. همچنین دریچه های برقی، دیگر بخش مهم شوتینگ اتوماتیک هستند که نحوه باز و بسته شدن آنها کاملا خودکار است.

شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران

چرا شهر کانال را برای تولید شوتینگ زباله انتخاب می‌کنیم؟

شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران، در تلاش است تا با استفاده با متریال با کیفیت و مرغوب در ساخت سیستم شوت زباله و مجهز نمودن آن به ویژگی های مثبتی از جمله سیستم شستشوی شوتینگ، دریچه های برقی، صفحه خودکار زمانبندی و...، آسایش و آرامش بیشتر را به ساکنان برج ها و ساختمان های مرتفع مسکونی هدیه دهد. این مجموعه به دلیل فعالیت چند ساله و مستمر خود در این حوزه و همکاری با بسیاری از افراد خصوصی و ارگان های دولتی، یکی از شرکت های برتر تولید کننده شوتینگ زباله در ایران به حساب می‌آید. حتی جالبه بدانید مجموعه شهر کانال، کلیه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس های منظم این سیستم را انجام می‌دهد. روند کار با شرکت شهر کانال، به این شکل است که:

1. مشتری ابتدا با شماره پشتیبانی شرکت تماس می‌گیرد.

2. در خواست خود را مطرح کرده و ثبت سفارش انجام می‌شود.

3. اعزام نیروی متخصص به محل ساختمان و بررسی آن از تمام جهات

4. ارائه پیش فاکتور و برآورد قیمت تخمینی تولید و نصب شوتینگ زباله

5. تایید مالک و آغاز عملیات ساخت سیستم شوتینگ زباله

جمع بندی

در این متن ابتدا با معرفی سیستم شوتینگ و سپس با نحوه کار مجموعه شهر کانال، تولید کننده برتر شوتینگ زباله در ایران آشنا شدیم. اهمیت نصب این سیستم به حدی بالا است که فرد پیمانکار در همان زمان احداث پروژه، فضایی مناسب برای قرارگیری سیستم شوتینگ در نظر می‌گیرد تا ساکنان بتوانند به راحتی، زباله های تولید شده خود را خارج کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***