مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه ۳۶۰ خاطره‌ای شیرینی از دوران کودکیش با لهجه اصفهانی تعریف کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خاطره‌ی بامزه مهدی پاکدل از شیطنت دوران کودکیش با لهجه اصفهانی + فیلم

به گزارش سلام نو، مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد.

در محله امامزاده زید اصفهان که حالا به هشت بهشت معروف است متولد شد ، برادر بزرگش حسین پاکدل(مجری، بازیگر) و مسعود دیگر برادرش عکاس است

در هنرستان گرافیک خواند و در ۱۷ سالگی برای ادامه تحصیل راهی تهران شده است.

بعد از ۳ سال تجربه تئاتر در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۰ ساله بود با فیلم سینمایی «آبی» کنار بهرام رادان و هدیه تهرانی اولین تجربه جلوی دوربین خود را بدست آورد.

سال ۸۱ با سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده وارد تلویزیون شد اما سال ۱۳۸۴ با پنجمین تجربه اش در تلویزیون با سریال «اولین شب آرامش» مشهور شد

در این مجموعه با چهره هایی چون شبنم قلی خانی ، یکتا ناصر و امیر آقایی همبازی بود.

مهدی پاکدل ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۳۰ سالگی با بهنوش طباطبایی بازیگر ۲۹ ساله ازدواج کرد، آشنایی آنها از فیلم «مصائب دوشیزه» در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود.

در نهایت مهدی پاکدل و همسرش بعد از ۶ سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال ۱۳۹۵ رسانه ای کردند که مدت ها در رسانه های بازتاب زیادی داشت.

آقای پاکدل در چند سال اخیر بیشتر با رعنا آزادی‌ور (بازیگر) دیده می شد که در نهایت خبر ازدواج آنها در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی زن داداش مهدی تایید شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***