هیچ استایل پاییزه‌ای بدون اکسسوری‌ها و به خصوص شال گردن‌های پشمی کامل نمی‌شود.

محبوب‌ترین استایل‌های پاییزه

با تغییر فصل و سرد شدن هوا، لباس‌های تابستانه و خنک نیز جای خود را به لباس‌های گرم با رنگ‌های تیره‌تر می‌دهند و کمد لباس ما و آیتم‌هایی که در فصل پاییز می‌پوشیم نیز به کلی تغییر می‌کند. لباس‌هایی که اغلب در فصل پاییز ترند می‌شوند، با طبیعت و حال و هوای این فصل همخوانی دارند و استایل شیک و منحصر به فردی به افراد می‌دهند. اگر شما هم به دنبال ترندترین و محبوب‌ترین آیتم‌های پاییز امسال هستید، در این راهنما همراه ما باشید.

ترنچ کت‌های کتان

ترنچ کت‌ها یا بارانی‌ها جزو آیتم‌های جدا نشدنی در فصل پاییز هستند که تقریباً با هر لباسی ست می‌شوند. ترنچ کت‌های کتان که امسال هم قد بلند و هم قد کوتاه آن‌ها ترند است، در رنگ‌های ساده و کلاسیک مانند مشکی، کرم، خاکستری یا سرمه‌ای و سبز تیره برای استایل‌های پاییزی بسیار مناسب هستند و شما با توجه به سلیقه شخصیتان می‌توانید رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. این کت‌ها معمولاً از جنس پارچه‌های ضخیم و مقاوم مانند کتان طراحی و دوخته می‌شوند و به همین دلیل امکان جذب آب را کمتر کرده و از شما در برابر باد و باران پاییزی محافظت می‌کنند. ترنچ کت‌ها را می‌توانید با آیتم‌هایی مانند شلوارهای واید جین، نیم بوت‌ها، پلیور یا دورس و استیکرهای رنگ روشن ست کنید. استفاده از ترنچ کت‌ها استایل جذاب و منحصر به فردی به شما می‌دهد که در روزهای پاییز هم برای بیرون رفتن‌های روزمره و هم دورهمی‌های دوستانه در یک کافه یک انتخاب عالی است.

وست و کت جین

لباس‌های جین یکی از جذاب‌ترین و کلاسیک‌ترین آیتم‌ها در هر فصلی هستند و در فصل پاییز نیز بسیار محبوبند. وست‌ها ‌و کت‌های جین انتخابی عالی برای روزهای خنک پاییزی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با شومیزهای بیسیک، دورس‌ و هودی به همراه یک شلوار کارگو و یا جین و یا شلوارهای کتان و جیر به همراه اسنیکرها و یا کفش‌های کالج ست کنید. همچنین استفاده از شال‌های موهر و یا کلاه‌های باکت با لباس‌های جین می‌تواند یک استایل شیک و جذاب پاییزی برای بیرون رفتن‌های روزمره شما باشد.

محبوب‌ترین استایل‌های پاییزه

کت‌ها و شکت‌های فوتر و پشمی

کت‌های فوتر و پشمی نیز یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های ترند در پاییز امسال هستند و یک انتخاب عالی برای روزهای سرد و بارانی پاییز محسوب می‌شوند. این کت‌ها معمولاً از جنس پشم و یا پارچه‌های شنل دوخته می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را با آیتم‌های مختلفی ست کنید. کت فوتر می‌تواند با شلوارهای جین، شلوار کتان و یا لگ و یا دامن‌های بلند جین و پشمی ست شود. کت‌های فوتر با رنگ‌های گرم پاییزی مانند قهوه‌ای، نارنجی، سرمه‌ای، زرشکی و یا رنگ‌های طیف نود می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. استایل کردن این کت‌ها با کفش‌های کالج، اسنیکرها و یا بوت‌های آگ بسیار ترند و محبوب است.

کت چرم

لباس‌های چرم و به ویژه کت چرم یکی دیگر از آیتم‌هایی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و امسال نیز جزو لباس‌های ترند است و در استایل‌های پاییزه بسیار دیده می‌شود. کت چرم یکی از آیتم‌های کلاسیک و بسیار شیک پاییزه است که استایل کردن آن با دورس، بافت، شلوار جین و استیکرهای سفید برای بیرون رفتن‌های روزمره بسیار ایده آل است. همچنین ست کردن کت چرم با دامن‌های ساتن و یا لباس مجلسی نیز یک ترکیب منحصر به فرد است که می‌توانید آن را با اکسسوری‌های طلایی تکمیل کنید.

ست بلوز و شلوار بافت

یکی دیگر از آیتم‌های ترند در پاییز امسال که در بیشتر استایل‌های پینترستی به چشم می‌خورد، ست بلوز و شلوار بافت در رنگ‌های نود و یا رنگ‌های روشن و شاد است. بلوز و شلوارهای بافت در عین حال که بسیار ساده و راحت هستند، یک آیتم شیک و منحصر به فرد می‌باشند که ست کردن آن‌ها با ترنچ کت‌ها، پافر و یا کت‌های چرم به همراه نیم بوت‌ها بسیار جذاب خواهد بود. اگر شما هم می‌خواهید از این آیتم‌ها در استایل خود استفاده کنید، بهتر است از رنگ‌های ملایم و طبیعی مانند طوسی، بژ یا خاکستری استفاده کنید که به راحتی با سایر لباس‌ها نیز ست شوند. اگر به دنبال یک آیتم شیک، ساده، راحت و ارزان قیمت برای استایل‌های روزانه پاییزی هستید، ست بلوز و شلوار بافت یک گزینه عالی برای شماست!

محبوب‌ترین استایل‌های پاییزه

شال گردن‌های پشمی

هیچ استایل پاییزه‌ای بدون اکسسوری‌ها و به خصوص شال گردن‌های پشمی کامل نمی‌شود. استفاده از شالگردن‌های پشمی یک انتخاب عالی برای روزهای سرد پاییزی است که در عین زیبایی، استایل شما را تکمیل کرده و شما را شیک‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد. شالگردن‌های پشمی بسیار خوب با سایر پوشاک پاییزه مانند ترنچ کت‌ها و یا آیتم‌های چرم و پشمی ست می‌شوند و شما می‌توانید این شالگردن‌ها را متناسب با طرح و رنگی که دارند، با پیراهن‌های بافت، سوییشرت‌ها و حتی پالتوهای فوتر ست کنید. استفاده از شالگردن‌هایی با رنگ‌های پاییزه مانند نارنجی، بژ، قهوه‌ای، زرشکی و یا سبز می‌تواند استایل شما را زیباتر نشان دهد.

پافرهای تدی

استفاده از پافرهای تدی یک انتخاب عالی برای روزهای سرد پاییزی است، چرا که هم راحت و گرم هستند و هم طراحی زیبا و شیکی دارند. اگر شما هم به دنبال یک آیتم زیبا و خاص هستید و می‌خواهید استایل متفاوتی در فصل پاییز داشته باشید، می‌توانید این پافرها را با دورس‌ها، هودی‌ها، پلیور و شلوارهای جین راسته و یا لگ و شلوارهای چرم ست کنید. استفاده از نیم بوت‌ها، کفش‌های لوفر و یا استیکرهای سفید رنگ می‌توانید به جذابیت استایل شما بیفزاید. به هنگام خرید این پافرها بهتر است رنگ‌های تیره مانند کرم، شکلاتی ‌ یا مشکی را انتخاب کنید، چرا که ست کردن این رنگ‌ها آسان‌تر است و با توجه به موقیعت می‌توانید استایل‌های مختلفی داشته باشید.

لباس‌های با طرح چهار خانه

لباس‌های پشمی با طرح چهار خانه نیز در سال‌های اخیر بسیار ترند شده‌اند و پاییز امسال نیز در بسیاری از استایل‌ها دیده می‌شوند. اگر شما هم به دنبال یک آیتم همیشگی برای کمد لباس خود هستید، خرید لباس های زنانه با پترن چهار خانه را فراموش نکنید. پیراهن‌ها، شکت‌ها و دامن‌های پشمی با طرح چهار خانه را می‌توانید با آیتم‌های تک رنگ مانند بافت‌های ساده، شلوار جین و اسنیکر و یا بوت بلند ست کنید. همچنین ست کردن پالتوها و ترنچ‌ کت‌های بلند با دامن‌های چهار خانه پشمی و بوت یک استایل فوق العاده شیک و کلاسیک در فصل پاییز خواهد بود.

پانچوهای بافت

یکی دیگر از آیتم‌های محبوب پاییزه که امسال در بسیاری از استایل‌ها دیده می‌شود، پانچوهای بافت یا موهر هستند. پانچوها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار شیک و پاییزی موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با یقه اسکی، شومیز، شلوارهای جیر و یا چرم و جین به همراه نیم بوت‌ها ست کنید و استایل خاص خود را در فصل پاییز داشته باشید. با خرید یک پانچو بافت در طیف رنگی تیره و ست کردن آن با آیتم‌های موجود در کمد لباستان می‌توانید یک استایل جذاب و کژوال برای روزهای پاییزی داشته باشید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***