ترامپ پیش از دیدار با نخست وزیر اسرائیل، خواستار پایان سریع جنگ اسرائیل علیه غزه و بازگشت گروگان ها شد.

ترامپ: جنگ غزه باید به سرعت پایان یابد

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک روز پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، خواستار پایان سریع جنگ اسرائیل علیه غزه و بازگشت گروگان ها شد و افزود که رژیم تل آویو باید "روابط عمومی" خود را بهتر مدیریت کند.

به گزارش سلام نو به نقل عصرایران، ترامپ در مصاحبه ای با شبکه محبوب خود "فاکس نیوز"، گفت:" جنگ باید به سرعت پایان یابد "زیرا آنها با این تبلیغات منفی بر ضدشان در حال نابودی هستند و می دانید که اسرائیل در روابط عمومی چندان خوب نیست."

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین از کسانی که به سخنرانی دیروز نتانیاهو در جلسه مشترک کنگره اعتراض کردند، انتقاد کرد و خواستار یک سال زندان برای هتک حرمت به پرچم آمریکا شد.

دیروز در جریان اعتراضات به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا برخی معترضان آمریکایی در جریان اعتراضات در واشنگتن پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

ترامپ در این باره گفت که باید افرادی که پرچم آمریکا را آتش زده اند شناسایی و محاکمه و دستکم به یک سال زندان محکوم شوند، چون به گفته او کشورهایی مانند روسیه، چین و کره شمالی به عدم مجازات توهین به پرچم در آمریکا می خندند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***