مینا ساداتی و بابک حمیدیان بازیگران سینما و تلویزیون عکسی عاشقانه از آنها در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

نمای عاشقانه از زوج هنرمند ایرانی مشهور که کمتر دیده‌اید + عکس

به گزارش سلام نو، مینا ساداتی متولد ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در کاشان بازیگر و کارگردان است.

او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید و حالا همسرش هم بازیگر است.

فعالیت هنری خود را در کلاس های فیلمسازی و فیلم کوتاه شروع کرد سپس دوره ای در ورک شاپ های عباس کیارستمی حضور داشت که باعث شد سینما را به شکل حرفه ای دنبال کند.

بعد از حضور کوتاه در موسسه کارنامه سال ۱۳۸۶ در ۲۶ سالگی با فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت کنار آهو خردمند و هومن سیدی وارد سینما شد.

یکسال بعد با فیلم عیار ۱۴ کنار کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ چهره اش شناخته تر شد.

اولین و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ در ۳۴ سالگی با سریال تنهایی لیلا بکارگردانی محمد حسین لطیفی وارد تلویزیون شد و با این نقش بسیار درخشید و به شهرت رسید.

بصورت غیر رسمی خبر ازدواج ساداتی و بابک حمیدیان به گوش می رسید تا اینکه اواسط اسفند ماه ۱۳۹۴ در برنامه سه ستاره این خبر بصورت عمومی منتشر شد.

احسان علیخانی در آنتن زنده برنامه با تماس تلفنی با خانم ساداتی و تبریک ازدواج وی این خبر را رسانه ای کرد، خانم ساداتی می گوید اقدام علیخانی موجب شوکه شدن وی شده است.

حمیدیان

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***