سکه امامی با قیمت ۴۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید.

افت قیمت طلا و سکه در بازار / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله با افزایش ۱۲۶ تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان به فروش رسید.

همچنین دلار در بخش حواله افزایش ۱۱۵ تومانی را تجربه کرد و به رقم ۴۴ هزار و ۷۰۹ تومان رسید. یورو نیز امروز با افزایش قیمت همراه بود و به قیمت ۵۳ هزار و ۲۰۳ تومان معامله شد و در بخش حواله نیز با رشد ۹۴ تومانی به رقم ۴۸ هزار و ۸۱۰ تومان رسید.

اسکناس درهم اماراتامروز اندکی افزایش داشت و با رقم ۱۳ هزار و ۲۶۹ تومان کشف قیمت شد همچنین در بخش حواله به رقم ۱۲ هزار و ۱۷۴ تومان رسید.دلار آزاد امروز در لحظه تنظیم این گزارش در مقابل صرافی‌ها به قیمت ۵۹ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه افت کرد

سکه امامی امروز در میدان فردوسی به قیمت ۴۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۰.۸۴ درصدی را تجربه کرد.همچنین سکه بهار آزادی با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۷ میلیون ۸۷۵ هزار تومان داد و ستد شد.

کاهش قیمت در نیمه سکه نیز امروز اتفاق افتاد و آن را از ۲۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به قیمت ۲۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رساند و یک کاهش ۰.۶۵ درصدی را ثبت کرد.

ربع سکه امروز نسبت به بقیه سکه‌ها کاهش بیشتری را تجربه و نسبت به روز گذشته ۱ درصد کاهش قیمت را ثبت کرد و به قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز همچنین سکه گرمی با ۸۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با کاهش ۱.۲۵ درصدی به قیمت ۳ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان داد و ستد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***