مه لقا می نوش‌زاده، بازیگر فیلم آتابای ، سریال قطب شمال و نیکان در یک مصاحبه‌ای درباره زندگیش و اتفاقات تلخش صحبت کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

روایت بازیگر زن مشهور سریال قطب شمال از اتفاقات تلخ و وحشتناکی در زندگی واقعیش /بیوگرافی مه‌لقا می‌نوش‌زاد + فیلم

به گزارش سلام نو، مه لقا می نوش زاد متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران می باشد که تحصیلات خود را در رشته بازیگری تا مقطع کارشناسی دانشگاه تهران ادامه داده است.

او دوران دبیرستان خود را نیز در هنرستان سوره گذرانده است.

علاقه او به بازیگری باعث شد که علاوه بر تحصیل در این رشته از صحنه تئاتر نیز به صورت عملی نکات بسیاری بیاموزد و در سال 93 با تئاتر « چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند » اولین تجربه بازیگری اش انجام دهد.

علاوه بر بازی در نمایش های تئاتر تصمیم گرفت که خود نیز کارگردانی کند و حاصل آن شد نمایش خواستگاری که نویسندگی و کارگردانی این اثر را خود برعهده گرفت.

مه لقا مینوش زاد سال ها قبل نیز دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده و به این رشته نیز علاقه دارد، او که از کودکی به ورزش می پرداخت؛ در رشته های اسکیت و دفاع شخصی و کاراته نیز تبحر دارد.
خانم مه لقا مینوش زاد در حال حاضر مجرد می باشند.

پدر ایشان شاعر بودند که متاسفانه در تاریخ 10 دی 1397 ایشان را از دست داده اند و از آن به عنوان تلخ ترین اتفاق در زندگی خود یاد می کند.

همانطور که عنوان شد مه لقا مینوش زاد با بازی در نمایش " چشمهایمان به ظلمات عادت کرده اند" کار خود را آغاز کرد، او در حالی که 14 سال داشت به خوبی از ایفای نقشش بر آمد، او بعد از حضور در چند فیلم کوتاه فستیوالی حضور یافت و بعداز مدتی نیز در یک فیلم سینمائی بلند به اسم آوا با کارگردانی صدف فروغی جلوی دوربین رفت.

تا اینکه در پائیز سال 98 در سریال " حکایتهای کمال " چهره خود نیز را مطرح کرد.

بازی او در فیلم سینمایی " آتابای" ساخته نیکی کریمی برای او یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***