آخرین شاسی‌بلند چری یعنی تیگو ۷ اسپرت به طرز عجیبی شبیه یک لندروور است.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید چری با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان!

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، جایی که چری تیگو ۷ اسپرت بیشترین شباهت را به لندرور دارد، در قسمت جلویی است. جلوپنجره مشبک تیگو ۷ جدید به‌شدت یادآور محصولات لندروور و رنجروور است. حتی چراغ‌های روشنایی روز نیز مشابه رنجروور ایووک هستند.

تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

اگرچه چری این خودرو را تیگو ۷ می‌نامد، اما نسخه اسپرت آن ارتباط نزدیکی با خودروهای دیگر با نام تیگو ۷ ندارد، چرا که بسیار شبیه به چری تانسو ۰۶ است که در خارج از چین با نام Jaecoo J۷ شناخته می‌شود.

تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

در کناره‌ها، این خودرو با دستگیره مخفی درها و ستون‌های مشکی‌رنگ عرضه می‌شود. با وجود تمرکز بیشتر تیگو ۷ اسپرت بر جمع‌وجور بودن و شهری بودن، اما یک محفظه ذخیره‌سازی بین ستون‌های C و D در سمت چپ خودرو نصب شده است.

تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

در داخل، تیگو ۷ اسپرت و چری تانسو ۰۶ تقریباً یکسان هستند. چری تیگو ۷ اسپرت دارای صفحه‌نمایش کیلومتر شمار شناور و صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ به همراه یک دسته‌دنده بزرگ است.

جزئیات پیشرانه چری تیگو ۷ اسپرت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این خودرو از مشخصات مشابه تانسو ۰۶ استفاده کند. این بدان معناست که این خودرو دارای یک موتور ۱٫۶ توربو با حداکثر قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متری خواهد بود. این موتور با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. انتظار می‌رود قیمت این خودرو حدود ۱۴ هزار دلار (۸۴۰ میلیون تومان) باشد.

منبع: carnewschina

۳۲۲

تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***