ایل صوتی سخنان نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه لو رفت.

لو رفتن فایل صوتی سخنان نتانیاهو درباره ایران

به گزارش سلام نو به نقل از جناران،  روزنامه عبری زبان "تایمز اسرائیل" با اشاره به لو رفتن فایل صوتی سخنان نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه، تاکید کرد که گفتگوهای نتانیاهو با این خانواده‌ها پر تنش بوده و آنها نتانیاهو را به کم کاری در پرونده مبادله اسرا و طفره رفتن از امضای توافق متهم کردند.

همچنین شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بخشی از این فایل صوتی را منتشر کرده که در آن نتانیاهو ادعا می‌کند در حال جلوگیری از تخریب و نابودی این رژیم است اما خانواده‌های اسرای اسرائیلی تلاش می‌کنند او را به موضوع اصلی بازگردانند و درباره مسئله مبادله اسرا صحبت کنند اما نتانیاهو کسانی را که از امضای توافق مبادله اسرا حمایت می‌کنند و آن را راه حل مشکلات موجود می‌دانند، به تمسخر می‌گیرد.

نتانیاهو در ادامه می‌گوید: اینکه ما فکر کنیم در صورت توافق همه چیز حل می‌شود و ایران متوقف می‌شود و ... دیوانگی و توهمی بیش نیست، چرا که ایران و حزب الله به دنبال نابودی ما هستند، آن وقت ما می‌گوییم مثل گوسفندان به مسلخ نمی‌رویم.

در بخشی از این دیدار مادر یکی از اسرای اسرائیلی در غزه فریاد می‌زند که اکنون در رنج و عذابی غیر قابل وصف است و می‌گوید: پسرم هنوز آنجاست (غزه)، من اکنون در کوره آدم سوزی هستم و بمیرم بهتر از این است که اینجا زندگی کنم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***