۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 55542578

ساقی های مشروبات الکلی به سادگی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی می کنند.

فروش مشروبات الکلی در ایران

به گزارش سلام نو، آنهابه‌راحتی فعالیت و تبلیغ می‌کنند و خودشان را در حاشیه امن می‌بینند، حتی ساقی‌های مجازی از مراحل تهیه مشروب فیلم گرفته و کلیپ می‌سازند و آن را منتشر می‌کنند. برای صفحات خود هم به‌راحتی از اسامی مرتبط با مشروبات استفاده‌می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین صفحات فعال در ایران به‌راحتی ساخت مشروبات دست‌ساز را تبلیغ می‌کند و در کنار آن انواع لوازم ساخت مشروبات را از چیپس بلوط، دستگاه‌ها و حتی گلیسیرین خوراکی می‌فروشد. صاحب این صفحه در پیج اصلی افراد را تحریک به ساخت مشروبات الکلی کرده و در صفحه دوم خود ملزومات آن را فروخته و پول هنگفتی به جیب می‌زند.

صاحب یکی از صفحات فعال در حوزه تبلیغ مشروبات الکلی که دستگاه‌های مخصوص عرق‌گیری و کمپرسور سردکننده می‌فروشد، می‌گوید سود فروش دستگاه‌های ما تا ۵۰۰ درصد است. مشتریان ما معمولا افرادی هستند که می‌خواهند خودشان در منزل مشروب تهیه کنند. البته ساقی‌ها هم مشتری ما هستند اما چون قیمت این دستگاه بالاست، بسیاری از ساقی‌ها سراغ ما نمی‌آیند و به روش‌های قدیمی کار می‌کنند که بسیار خطرناک است. معمولا فصل برداشت انگور فروش ما سه‌برابر می‌شود. / جام جم

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***