سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون عکس‌های از مراسم عروسیش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس لو رفته از مراسم عروسی لاکچری بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون + عکس

به گزارش سلام نو، سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و حالا در سینما هم حضور دارد و عاشق جهانگریست.

می گوید من هیج عنوان پرسپولیسی نیستم ولی عاشق رنگ قرمزم.

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

اولین بار به همراه مادر به پشت صحنه سریال خانه پدری رفته بود که آنجا آقای غلامرضا رمضانی (کارگردان) او را دید و برای سریال فرزندم بزرگ شده انتخاب کرد.

به این ترتیب در سال ۱۳۷۵ وقتی ۸ ساله بود با سریال فرزندم بزرگ شده اولین تجربه بازیگری را بدست آورد سپس سال ۷۸ نیز در سریال ایستگاه نقش آفرینی کرد.

دانش آموز درس خوانی بودم ولی پدرم بشدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بود به درسم لطمه می خورد.

دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین تا مدت ها بازی نکردم.

در نهایت بعد از گرفتن دیپلم سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله و دانشجوی بازیگری بود با فیلم سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا به عرصه بازیگری بازگشت.

او با سریال وضعیت سفید سال ۱۳۹۰ کنار چهره هایی چون عباس غزالی، لیندا کیانی و شهین تسلیمی دیده شد.

سیما خضرآبادی در فروردین ۱۳۹۶ وقتی ۲۹ ساله بود خبر ازدواج خود را با سهیل تیرگپ رسانه ای کرد، همسرش ایشان فروشگاه لباس و کیف و کفش دارد.

سیما خضرآبادی بعد از جدایی از همسر اول خود روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با انتشار عکسی در کنار ابراهیم کوخایی (بازیگر) خبر ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد.

خضر

خضر

خضر

خضر

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***