قیمت مصوب هر کیلو شیر خام ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار تومان اعلام شده که با نرخ مصوب سال قبل در اختیار واحدهای لبنی قرار می‌گیرد.

قیمت هر کیلو شیر خام ۱۶ هزار تومان / افزایش قیمت لبنیات در راه است؟
مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به آنکه مصوبه‌ای در خصوص قیمت مصوب لبنیات نداریم، کارخانه‌های لبنی متخلف مکلف به اصلاح قیمت هستند.

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه محصولات لبنی نداریم و هرگونه افزایش قیمت از سوی کارخانه‌های لبنی تخلف است.»

از آنجایی که مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت لبنیات وجود نداشته، کارخانه‌های متخلف مکلف به اصلاح قیمت به نرخ‌های قبل هستند، در غیراین صورت برخورد و جریمه می‌شوند.

به همین منظور طرح شمیم مهر در قالب نظارت بر کالاهای اساسی در سراسر کشور از ۱۷ شهریور آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد و در بازرسی‌ها با هر گونه افزایش قیمت در سطح کشور برخورد می‌شود و همواره مردم می‌توانند هرگونه گرانفروشی در حوزه کالاهای اساسی را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

این خبر در حالی منتشر شد که روز گذشته نیز مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی اعلام کرده بود مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت شیرخام و محصولات لبنی صادر نشده و افزایش اخیر قیمت لبنیات برخی برندهای لبنی مصوبه قانونی ندارد و به عبارتی تخلف محسوب می‌شود.

بر این اساس، قیمت مصوب هر کیلو شیر خام ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار تومان اعلام شده که با نرخ مصوب سال قبل در اختیار واحدهای لبنی قرار می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***