مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در شهر فیلادلفیای ایالت پنسیلوانیا برگزار شد.

هریس: جمهوری‌خواهان به دنبال کم کردن مالیات میلیاردرها هستند/ ترامپ: دموکرات‌ها از دستگاه قضایی به عنوان سلاح استفاده می‌کنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نخستین مناظره «کامالا هریس» کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و «دونالد ترامپ» کاندیدای جمهوری‌خواه این انتخابات در شهر فیلادلفیای ایالت پنسیلوانیا آغاز شد.

کامالا هریس در پاسخ به نخستین پرسش درباره وضعیت معیشتی مردم آمریکا گفت که وی خود برخاسته از طبقه متوسط است و تصمیم دارد ۱۵ هزار دلار بخشش مالیاتی برای کسب و کارهای کوچک فراهم کند. وی همچنین از تصمیم برای وضع بزرگ‌ترین بخشش مالیاتی برای خانواده‌هایی که کودک مدرسه‌ای دارند، خبر داد.

کاندیدای دموکرات در ادامه با انتقاد از رویکردهای مالیاتی ترامپ، گفت که وی همان کارهایی را خواهد کرد که پیش از این هم انجام داده بود؛ کم کردن مالیات میلیاردرها و بنگاه‌های اقتصادی.

هریس با اشاره به پرونده‌های قضایی ترامپ، گفت: «فکر می‌کنم این مهم است که شما این موضوع را از کسی بشنوید که کارش دادستانی جرایم امنیتی و جنایی است، جرایم اقتصادی و دخالت در انتخابات است».

از طرف دیگر، ترامپ در واکنش به این موضع هریس گفت که دموکرات‌ها تلاش‌ می‌کنند از نظام قضایی به عنوان «سلاحی» علیه وی استفاده کنند.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا اتهام‌های وارد شده علیه وی را کذب و پرونده‌سازی خواند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***