بانک ملت به منظور تکمیل خدمات خود و خدمت رسانی بیشتر به مشتریان طرح تسهیلاتی به نام «شایان یک» را تدارک دیده است. سقف این وام ۶۰۰ میلیون تومان است و سود آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

وام ۶۰۰ میلیونی بدون ضامن با شرایط استثنایی
به گزارش سلام نو، بانک ملت به منظور تکمیل خدمات خود و خدمت رسانی بیشتر به مشتریان طرح تسهیلاتی به نام «شایان یک» را تدارک دیده است. سقف این وام ۶۰۰ میلیون تومان است و سود آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.
مشتریان بانک ملت که مایل به بهره مندی از این وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک ملت باید در یکی از شعبه‌های سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و در آن مبلغ ۱۵ میلیون تومان سپرده گذاری کنند. بعد از واریز مبلغ لازم است که بین دو تا شش ماه میانگین حساب ایجاد شود. به مبلغ سپرده گذاری شده در حساب سودی تعلق می‌گیرد. مبلغ سود این تسهیلات بین ۱۴ تا ۲۳ درصد تغییر می‌کند. بعد از دریافت این وام، امکان تسویه اقساط آن بین ۱۲ تا ۳۶ ماه وجود دارد.سلام نو
با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ وام ۲۳ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۸۳۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۲۳۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۸۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۸۳۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۸۶ تومان خواهد بود.
درباره بانک ملت بیشتر بدانید
بانک ملت تاریخ بیست و نهم آذرماه ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است. سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات و تسهیلات ارزی خدمات این مجموعه هستند.
این بانک طی سال‌های خدمات خود توانسته تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۱۴۰۲، تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال ۱۳۹۵ سازمان مدیریت صنعتی و … را به دست آورد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***