استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: در اربعین امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

تردد بیش از ۳ میلیون نفر از مرز مهران در پیاده روی اربعین

به گزارش سلام نو، حسن بهرام‌نیا امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳، در یکصد و بیست‌ و هشتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که با حضور سردار میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین‌حسینی کشور، دکتر جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، استانداران حوزه اربعین و اعضای کمیته‌های ستاد اربعین‌حسینی به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت مرزهای شش‌گانه کشور در وزارت کشور برگزار شد، شرکت کرد.

وی ضمن پرداختن به نقاط مثبت در حوزه اربعین و این‌که امسال سفری راحت، ارزان، ایمن و عزت‌مند در مرز مهران برای همه زوار رقم خورده است، تاکید کرد: خوشبختانه میزان تصادفات جاده‌ای منجر به فوت نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد کاهش داشته است.

استاندار ایلام درخواست‌هایی هم در مورد راه‌های مسیر مهران ـ دهلران و دهلران ـ اندیمشک و نیز خط راه‌آهن اسلام آباد غرب به ایلام ـ مهران ـ دهلران به عنوان یکی ضروریات استان به ویژه در ایام برگزاری اربعین‌حسینی مطرح کرد.

بهرام‌نیا هم‌چنین بر تسریع در ساخت تونل دوم آزادی و تکمیل راه‌های منتهی به مرز مهران و نیز ایجاد و پیگیری دیگر زیرساخت‌ها از جمله سردخانه، کارخانه یخ، تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران و نیز افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای استان تأکید کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***