سرویس معروفی که امروزه کم تر کسی از وجود آن بی اطلاع می باشد اینستگرام می باشد این برنامه محبوب با دارا بودن ۱ میلیارد کاربر و حدود ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه جزو معروف ترین برنامه جهانی می باشد و رفته رفته توسعه پیدا کرده و آمار کاربران آن افزایش می یابد ، اغلب افراد اینستاگرام را برای کار های روزانه خود از قبیل برقراری ارتباطات ، مشاهده محتواها، آموزش ها ، اشتراک پست استفاده می کنند .

علت افزایش فالوور با خرید فالوور فیک

سرویس معروفی که امروزه کم تر کسی از وجود آن بی اطلاع می باشد اینستگرام می باشد این برنامه محبوب با دارا بودن ۱ میلیارد کاربر و حدود ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه جزو معروف ترین برنامه جهانی می باشد و رفته رفته توسعه پیدا کرده و آمار کاربران آن افزایش می یابد ، اغلب افراد اینستاگرام را برای کار های روزانه خود از قبیل برقراری ارتباطات ، مشاهده محتواها، آموزش ها ، اشتراک پست استفاده می کنند .
اینستاگرام به دلایل زیادی مورد دید افراد قرار گرفته است برای مثال اعتبار بالای این برنامه ، امکان رشد و فروش محصولات ، برند سازی ، امکان بازاریابی ، تاسیس شرکت و... موجب گردیده است که اغلب کسب و کار ها برای افزایش محبوبیت برند خود وارد این برنامه شوند و محصولات خود را در آن منتشر کنند و یا با تولید محتواهای تصویری در قالب تمامی موضوع ها فالوور های خود را افزایش داده و محبوب گردند .
آنچه که می تواند بستر لازم برای محبوبیت در این برنامه را برقرار سازد مخاطبان این برنامه می باشند ، به عبارتی افراد بعد از تاسیس پیج های تجاری خود نیاز به فالوور ها همان مخاطب دارند که به کمک این فالوور کسب و کار خود را رونق ببخشند ، تعداد فالوور ها در اعتبار صفحه اینستاگرامی ، فروش محصولات و همچنین تعامل افراد تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل نیاز است که همواره به فکر افزایش دنبال کننده های خود در اینستاگرام باشیم .
با توجه به اهمیت شمار دنبال کننده ها امروزه افراد برای افزایش تعداد فالوور ها از خرید فالوور فیک اینستاگرام  استفاده می کنند ، باید بدانید که خرید فالوور امروزه یک راه مستقیم افزایش فالوور محسوب میشود و فالوور فیک یکی از انواع معروف این فالوور ها می باشد اما علت افزایش فالوور با خرید فالوور فیک چیست چرا باید این نوع فالوور ها را استفاده کنیم و تاثیر آنها در کسب و کار چیست ؟

علت افزایش فالوور با خرید فالوور فیک

فالوور فیک چیست ؟

فالوور فیک (follower fake ) یکی از نمونه های معروف فالوور ها می باشد ، این نوع فالوور ها توسط یک سری از افراد و کاربران حوزه مجازی ساخته و طراحی می گردند و اغلب اوقات از طریق ایمیل های فیک ساخته میشوند و هیچ گونه تعاملی نخواهند داشت چرا که بعد از ساخت فردی برای اداره کردن آنها وجود ندارد به همین دلیل این فالوور ها فعالیتی نخواهند داشت اما حتی اگر فعالیتی در صفحه اینستاگرامی نداشته باشند به صورت غیرمستقیم در تقویت نرخ تعامل افراد نقش دارند .
فالوور های فیک همانند سایر افراد معمول در اینستاگرام اکانت و حساب کاربری دارند و تنها تفاوت اصلی بین آنها عدم فعالیت این اکانت ها می باشد ، اغلب افراد و کسانی که پیج کاری دارند به منظور اینکه تعداد دنبال های بیشتری داشته باشند تا هر چه سریع تر کاربران اینستاگرام را تحت تاثیر قرار دهند از فالوور های فیک استفاده می کنند ، اما اگر قصد موفقیت سریع تری دارید بهتر است از فالوور های واقعی کمک بگیرید تا هم در صفحه فعالیت کنند و هم از پیج شما حمایت کنند .

نحوه جذب فالوور فیک 

برای داشتن فالوور های فیک می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید اما باید بدانید که نمی توان به هر روش و هر گروهی اعتماد کرد ، برای مثال استفاده کردن از ابزار ها و برنامه ها برای افزایش فالوور فیک می تواند توسط اینستاگرام ردیابی شده و موجب بسته شدن پیج کاری گردد ، همچنین ممکن است کیفیت این فالوور ها بقدری پایین باشد که با ریزش شدید مواجه گردد و یا نمی توان به هر گروهی اعتماد کرد چرا که ممکن است کلاهبرداری صورت بگیرد .
برای دریافت و خرید فالوور فیک می توانید از وب سایت های معتبر و با سابقه گوگل کمک بگیرید ، این وب سایت ها می توانند فالوور های فیک با متخصصان خود ایجاد کرده و روانه پیج شما کنند ، وب سایت های معتبر کیفیت بالایی در خدمات خود دارند به همین دلیل یا اصلا ریزشی صورت نمی گیرد یا ریزش بسیار محدود خواهد بود و در صورت ریزش نیز خدمات پس از فروش برای جبران فالوور های ریزش یافته دارند در نتیجه می توانید به سرعت تعداد دنبال کننده های خود را با بیشترین کیفیت ممکن افزایش دهید .

اهمیت خرید فالوور فیک 

فالوور فیک می تواند به صورت مستقیم بر روی پیج موثر باشد و مزایایی را به همراه داشته باشد ، علت اهمیت فالوور اینستاگرام  برای پیج های کاری موجب گردیده افراد بیشتری مخاطبان فالوور های فیک و خرید آنها باشند که در ادامه به نکات مهم در باره مزایای خرید فالوور فیک اشاره خواهیم کرد :

علت افزایش فالوور با خرید فالوور فیک

افزایش دنبال کننده های واقعی : یکی از مهم ترین مزایای خرید فالوور فیک این است که باعث تولید و افزایش تعداد دنبال کننده های ارگانیک پیج میشود ، به عبارتی تعداد بالای مخاطبان همانند تاییدیه برای یک پیج محسوب میشود تا سایر افراد سریع تر به اکانت اعتماد کرده و آن را دنبال کنند به همین دلیل زمانی که تعداد فالوور خود را به کمک فالوور های فیک افزایش می دهید افراد بیشتری ترغیب خواهند شد که جزو دنبال کننده های صفحه باشند و از محتواهای موجود دیدن کنند .

افزایش نرخ تعامل : درست است که فالوور های فیک به صورت مستقیم هیچ تاثیری بر روی نرخ تعامل صفحه ندارند و نمی تواند. از پست ها و استوری های منتشر شده حمایت کنند اما می توانند به صورت غیر مستقیم موجب افزایش تعامل سایر کاربران و افراد جدید شوند ، به عبارتی وجود تعداد دنبال کننده های بالا باعث میشود که افراد ترغیب شوند تا از محتواهای صفحه دیدن کنند تا هم علل وجود فالوور های بالا را درک کرده و از نوع محتواها و کیفیت آنها اطلاع یابند به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی تعامل افزایش افزایش می یابد .

فروش بیشتر محصولات : امروزه خرید و فروش در اینستاگرام بسیار رواج پیدا کرده است و کاربران برای اینکه محصولات مورد نیاز خود را تهیه بکنند ابتدا بایستی به اعتبار صفحه پی ببرند برای همین ابتدا تعداد فالوور های پیج را آنالیز می‌کنند و اگر تعداد این فالوور ها بیشتر باشد این یعنی صفحه کاری معتبر می باشد و محصولات باکیفیتی برای فروش و ارائه دارد همین مورد باعث میشود که صفحه کاری فروش بالایی تجربه کرده و سود بیشتری را داشته باشد .
همچنین ورود فالوور های بالا باعث ترغیب سایر کسب و کار ها برای همکاری با بیزنس شما خواهد شد و بیشتر بیزنس ها برای معروفیت کسب و کار خود تبلیغات صفحه خود را به شما خواهند سپرد تا فالوور های صفحه شان افزایش یابد به این ترتیب می توانید از سایر روش های رایج نیز کسب درآمد کنید .

نتیجه گیری :
خرید فالوور فیک یک استراتژی نوین به منظور پیشرفت پیج می باشد که موجب میشود افراد به ویژه کسانی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند اعتماد افراد را به خود جلب کرده و از همان ابتدا فروش بیشتر و موفقیت بالاتری داشته باشند .

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***