مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۴۷.۴ و ایذه  با ۱۹درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۷.۱ و ۳۰.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

برای استان خوزستان گرد و خاک موقتی پیش‌بینی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک موقتی در استان خبر داد.

به گزارش سلام نو محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا روز شنبه روند کاهش دو تا چهار درجه‌ای دما را نشان می‌دهد سپس تا اواسط هفته پیش رو تغییرات دمایی محسوسی مورد انتظار نخواهد بود.

وی افزود: همچنین امروز و فردا به ویژه امروز سرعت وزش بادها در بخش‌های غربی، جنوبی، جنوب غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتا شدید و همراه با تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک موقتی پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: از اواسط وقت فردا، جریانات جنوبی ابتدا در ساحل شرقی و به تدریج تا روز سه‌شنبه تا مناطق جنوبی و مرکزی استان خوزستان گسترده خواهد شد که سبب افزایش رطوبت، شرجی و مه رقیق در این مناطق می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۴۷.۴ و ایذه با ۱۹درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۷.۱ و ۳۰.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***