هیچگاه نمیتوان بهترین پارچه برای کالای خواب را با قطعیت انتخاب کرد ، اما با توجه به نیاز ها و شرایط میتوان انتخابی که بیشترین نزدیکی با سلیقه ما دارد را داشت.

بهترین پارچه برای روتختی و کالای خواب چیست

انواع مختلف پارچه ها و الیاف های مورد استفاده در کالای خواب و روتختی وجود دارد که کالای خواب توت یات در این مقاله قصد معرفی آنها را به شما داریم.

پارچه های میکروپنبه

این نوع پارچه جزو پرفروش ترین پارچه ها در بازار روتختی می باشد و به دلیل قیمت مقرون به صرفه ، ثبات رنگ و نداشتن پرزدهی و آبرفت ، محبوبیت بالایی بین خریداران دارد.

همچنین تنوع طرح های فوق العاده بالایی دارد و شما حق انتخاب زیادی در بین این روتختی ها خواهید داشت.

در وبسایت فروشگاه توت یات شما میتوانید انواع مدل های روتختی این محصول را به صورت دونفره و تکنفره سفارش دهید.

بهترین پارچه برای روتختی و کالای خواب چیست

پارچه های نخ براش و نخ کتان

از زمان های گذشته پارچه های کتان محبوبیت بالایی بین مردم داشته و به دلیل پنبه ای بودن و درصد نخ بیشتر ، پارچه خنک و دوست داشتنی می باشد.

یکی از معایب پارچه های کتان قیمت بالای آن است و تنوع پایین تری نسبت به پارچه های میکروپنبه دارد ، اما برای افرادی که دنبال پارجه های خنک تر و لطیف تر هستند پیشنهاد میشود از این نوع پارچه استفاده کنند .

همچنین فروشگاه توت یات تنوع پارچه های نخ کتان و نخ براش خود را در وبسایت برای شما به معرض نمایش قرار داده است.

بهترین پارچه برای روتختی و کالای خواب چیست

پارچه های نخ پنبه ، هتلی ، پتینه

این نوع پارچه ها اکثرا به صورت تکرنگ هستند و هیچ طرح و نقشی روی خود ندارد . پارچه های هتلی دارای نخ راه راه ساده روی پارچه هستند که این نوع طرح مربوط به بافت پارچه می باشد ، در مقابل پارچه های مح میکرو طرح راه راه نداشته و کاملا ساده هستند.

همچنین طرح های پتینه دارای نقش های پتینه ای هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

این نوع پارچه ها نیز در فروشگاه توت یات تنوع بالایی دارند و شما میتوانید با سلیقه خود از ترکیب رنگ ها ، ترکیب مورد نظر خود را با سلیقه خودتان سفارش دهید.

بهترین پارچه برای روتختی و کالای خواب چیست

پارچه های سه بعدی

اگر می خواهید خوابی راحت و بدون دغدغه داشته باشید، باید در انتخاب روتختی مناسب، دقت فراوانی داشته باشید. یک روتختی خوب باید از نظر جنس، طرح و رنگ کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشد. روتختی سه بعدی از باکیفیت ترین روتختی های موجود در بازار است که یک تختخواب راحت را برای شما مهیا می کند. در تولید روتختی سه بعدی از پارچه میکروتنسل ضد حساسیت استفاده شده که نوعی پارچه گیاهی می باشد. این پارچه علاوه بر لطافت و نرمی فوق العاده، باعث شده تا روتختی سه بعدی سازگاری فراوانی با پوست بدن انسان داشته باشد. همچنین محصولات سه بعدی قابل سفارش همراه با پرده و فرشینه ست و حتی سطل و لوستر و آباژور ، با تنوع بی نهایت می باشند.

پارچه های مخمل و تزیینی

همانطور که از نام این محصول پیداست ، بیشتر روتختی های مخمل جنبه تزیینی داشته و برای جهیزیه و موارد تزیینی استفاده میشوند. همچنین بخاطر وزن بالای روتختی های مخمل ، شستشوی آنها نسبت به سایر محصولات سخت تر می باشد. همچنین به دلیل قیمت بالای این محصولات ، باید آنها را در دسته بندی محصولات لوکس قرار داد.

نتیجه گیری

در نهایت شما هستید که انتخاب کننده هستید . تمامی موارد بالا با قیمت تولید در وبسایت فروشگاه توت یات قابل سفارش می باشند و از شما دعوت میکنیم وارد وبسایت فروشگاه شوید و از تنوع محصولات توت یات لذت ببرید.

ممنون که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***