عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر آقای پزشکیان به مناطق عرب نشین عراق مانند کربلا و نجف و همچنین سفر به اربیل و کردستان عراق نشان داد که جمهوری اسلامی به دنبال تشکیل اتحادی قوی و تاثیرگذار در مقابل ظالمان جهان است.

نوروزی: سفر پزشکیان به عراق نشان داد که ایران دنبال اتحادی قوی در برابر ظالمان است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در ارزیابی سفر رئیس جمهور ایران به عراق و دستاوردهای این سفر عنوان کرد: ارتباط با کشورهای همسایه همواره مورد تاکید امام راحل ( ره) و مقام معظم رهبری بوده است. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران همواره پیوند قوی با ملت عراق داشته است. اوج این پیوند را به خوبی می‌توان در پیاده روی اربعین حسینی مشاهده کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ در حقیقت اربعین حسینی جلوه ای از اتحاد میان دو ملت ایران و عراق و به طور کل کشورهای مسلمان جهان است. از سوی دیگر اتحاد میان کشورهای منطقه غرب آسیا و به خصوص ملت های مسلمان در مقابل کشورهای متخاصم و در راس آن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی لازم و ضروری است. سفر آقای پزشکیان به مناطق عرب نشین عراق مانند کربلا و نجف و همچنین سفر به اربیل و کردستان عراق نشان داد که جمهوری اسلامی به دنبال تشکیل اتحادی قوی و تاثیرگذار در مقابل ظالمان جهان است.

نماینده مردم علی آباد کتول تاکید کرد:‌ بنابراین لازم است تا جمهوری اسلامی روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قوی با کشور و ملت عراق برقرار کند تا هم منافع دو کشور و هم منافع جبهه مقاومت و کشورهای مسلمان تامین شود.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***