اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی به خارج از کشور مهاجرت کرده فیلمی از لباس و آرایش عجیب و غریب او در کنسرتش منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

استایل عجیب و غریب اشکان خطیبی در کنسرتش! + فیلم

به گزارش سلام نو، اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است.

اوفارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می باشد و تدریس هم می کند.

او تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است.

در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کارهای هنر علاقمند بود تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند.

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۹ ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند.

سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند.

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.

او از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال ۷۷ معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم.

وی در نهایت یکسال بعد (۱۳۷۸) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال ۸۳ هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت.

اشکان خطیبی در سال ۹۱ در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :
با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال ۹۴ به جدایی و طلاق کشیده شد.

آقای خطیبی برای بار دوم در بهمن سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی ۳۰ ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد.

آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***