برگزاری هر رویداد را از دو منظر می توان بررسی کرد. یکی از نظر اهداف و دیگری از منظر نحوه برگزاری این رویداد. در مورد 24 چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی باید گفت که از منظر برگزاری با ضعیف ترین نمایشگاه تاریخ این صنعت رو به رو بودیم.

نمایشگاه لوازم خانگی امسال نه خوب برگزار شد و نه به اهدافش رسید

با گفت و گو با واحدهای تولیدی که در نمایشکاه امسال شرکت کردند به این نتیجه رسیدیم که قریب به اتفاق شرکت کنندگان از نحوه برگزاری نمایشگاه گله دارند. مبرهن است که شرکتی از تاسیس آن هفت ماه می گذرد توان برگزاری چنین رویدادی را ندارد. 

اما از منظر اهداف برگزاری نیز نمایشگاه امسال توفیقی نداشت. همانطور که مستحضرید نمایشگاه لوازم خانگی عنوان بین المللی را یدک می کشد و این عنوان هم یعنی حضور شرکت های خارجی برای خرید از تولیدکنندگان داخلی، اما متاسفانه شاهد بودیم هیچ هیات خارجی جهت عقد قرارداد با شرکت های داخلی حضور پیدا نکردند که این اتفاق هدف برگزاری را نیز کم لن یکن کرد.
از منظر زمان برگزاری نیز انتقادات جدی به نمایشگاه امسال وارد است زیرا به دلیل گرمای شدید هوا در مرداد ماه، بازدید از نمایشگاه توسط مردم نیز صورت نپذیرفت و عملا شاهد خلوتی فضای نمایشگاه در امسال بودیم. 

جمیع مطالبی که عنوان کردم و متاسفانه در سال های گذشته نیز شاهد آن بودیم سبب شد بیش از 85 درصد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در نمایشگاه امسال شرکت نکنند و عدم شرکت برندهای مطرح سبب شد نمایشگاه امسال فقط عنوان نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی را یدک بکشد و در عمل شاهد عدم حضور توانمندی های عظیم صنعت لوازم خانگی ایران و غرفه های خالی در نمایشگاه امسال باشیم.
 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***