سرمربی آبی پوشان تهرانی برای دیدار مهم امروز خود مقابله غول قطری با ترکیب و سیستمی متفاوت بازی خواهد کرد.

چینش احتمالی استقلال در بازی با الغرافه

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، استقلال بعد از سپری کردن حواشی عجیب در فیفادی پیرامون تغییر سرمربی‌اش، سرانجام با جواد نکونام به کار خود ادامه داد و آماده نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان در ورزشگاه شهر قدس شد. حالا استقلالی‌ها باید با تفکرات نکونام مقابل این تیم پرستاره قطری قرار بگیرد.

این مسابقه برای استقلال از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که علاوه بر رقابت با تیمی قدرتمند همچون الغرافه، پیروزی در نخستین دیدار می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های آینده تیم در این تورنمنت مهم آسیایی باشد.

انتظار می‌رود که جواد نکونام با یکی دو تغییر نسبت به ترکیبی که برابر استقلال خوزستان تیمش را به زمین فرستاده بود، به مصاف الغرافه برود. قطعی‌ترین تغییر، در نوک خط حمله خواهد بود و گوستاوو بلانکو از ابتدا به میدان خواهد رفت و در سمت چپ و پست وینگر نیز شک و شبهاتی وجود دارد.

گفته می‌شود که احتمالا استقلال با سیستم سه‌دفاعه پای به زمین مسابقه بگذارد و دوباره به همان آرایشی بازگردد که در فصل قبل به مصاف رقبا رفته بود. بازگشت به این سیستم می‌تواند به استقلال کمک کند تا با ترکیبی منسجم‌تر و دفاعی مستحکم‌تر، مقابل تیم‌هایی مانند الغرافه که از نظر هجومی قوی هستند، مقابله کند.

همچنین بازی کردن رامین رضاییان با پیراهن استقلال در آسیا می‌تواند جالب توجه باشد. رامین فصل پیش یکی از مهره‌های موثر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بود.

شاگردان نکونام آمادگی کاملی برای این دیدار دارند و نکونام امیدوار است با تغییراتی که در ترکیب تیمش می‌دهد باخت برابر استقلال خوزستان را با یک نتیجه خوب در لیگ نخبگان آسیا جبران کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر الغرافه:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – سامان فلاح – رامین رضاییان – میلاد زکی پور – دیدیر اندونگ – آرش رضاوند – محمدحسین اسلامی – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***