صدف اسپهبدی بازیگر سینما عکسی از او در کنار مادر جوانش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس جدید از تیپ شیک صدف اسپهبدی در کنار مادر زیبا و جوانش + عکس

به گزارش سلام نو، صدف اسپهبدی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است.

او در فیلم‌های کوتاه و بلندی چون «علف‌زار»، «دیستوپیا»، «روشنایی»، «ادیپ»، «برسد به گوش ناهید»، «مادرانه»، «در میان ما»، «معدن طلا»، «بدلکار»، «راحانا» و در سریال‌هایی چون «دلدار» و «سفر در خانه» به ایفای نقش پرداخته است.

او بازی در نقش «فریبا» در فیلم سینمایی «علفزار» به شهرت رسیده و برای نقش‌آفرینی در این فیلم تحسین گردید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن چهلمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

صدف اسپهبدی در خانواده‌ای چهارنفره در تهران در ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۷۲ به دنیا آمد. پدرش حمید اسپهبدی و مادرش حمیرا بیرامی است، خواهر بزرگ‌ترش ملیکا اسپهبدی، دندان‌پزشک و خودش دانش‌آموخته تئاتر است.

او اصالتا ساروی است اما در بهشهر سکونت داشته است.

صدف اسپهبدی در ابتدا در رشته دندان پزشکی دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد اما برخلاف مخالفت شدید خانواده‌اش انصراف داد و کارگردانی تئاتر خواند.

او فعالیت هنری خویش را با بازی در نمایش «بیوگرافی حادثه‌ای که در ... اتفاق افتاد» به نویسندگی سیامک مهاجری و کارگردانی مژده منظومه در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد.

سپس در سال ۱۳۹۵ فیلم کوتاه «دیستوپیا» به کارگردانی سپهر کشن‌فلاح را بازی کرد، در همان سال در فیلم «بیست و چهار - چهل و هشت» و فیلم کوتاه «معدن طلا» به کارگردانی کاظم دانشی در کنار هنرمندانی چون فریدون محرابی و فخرالدین صدیق‌شریف به ایفای نقش پرداخت و سپس در فیلم‌هایی چون «در میان ما» به کارگردانی محمد شفیعی پناه، فیلم کوتاه «ادیپ» و نماهنگ «مادرانه» به کارگردانی امید توتونچی و بر اساس طرحی از کاظم دانشی هنرنمایی کرد.

او در سال ۱۳۹۶ در نقش‌هایی کوتاه و حاشیه‌ای در فیلم‌های سینمایی «بدلکار» به کارگردانی کیومرث صمدی طادی و «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرده است.

در سال ۱۳۹۷ همراه فرهاد جم به‌عنوان مجری خانم در برنامه «همیشه خونه» با موضوع مسائل و مشکلات خانواده به تهیه‌کنندگی مجید صحاف در شبکه آموزش حضور پیدا کرد.

وی در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقشی کوتاه در سریال «دلدار» برادران محمودی، فیلم «بازماندگان معنا» سید امین جواهری، تله‌فیلم جنایی - پلیسی «الف امنیت» مسعود تکاور و در آخر بازی در فیلم کوتاه «روشنایی» به کارگردانی محمدجواد گرزین و محسن حمزه سالی پرکار را پشت سر گذاشت.

صدف

صدف

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***