کوین یامگا پس از حواشی به وجود آمده با باشگاه نساجی مازندران قرارداد بست و شاگرد ساکت الهامی شد.

ستاره محبوب استقلال با سرخپوشان قرارداد بست!

به گزارش سلام نو، روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران فرا رسید. مقطعی از فصل که با سروصدای زیادی همراه بود و حالا بعد از دو ماه و 21 روز به ساعات پایانی خود رسیده است.

در ساعات پیش رو شاهد آخرین تلاش باشگاه ها و بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی فصل 4-1403 خواهیم بود. امروز آخرین مهلت است و تاکنون دو اتفاق نسبتا مهم و قابل توجه افتاده است.
اول اینکه سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس که اصرار داشت در این تیم بماند، پس از صحبت‌های امروزش با باشگاه پرسپولیس به صورت توافقی از این تیم جدا شد. در واقع او علاقه به فسخ نداشت و دوست داشت در جمع سرخپوشان پایتخت باقی بماند اما باشگاه از میان میلاد سرلک و سینا اسدبیگی، یکی را انتخاب کردند. از سویی باشگاه پرسپولیس برای استفاده از بازیکنان جدید خود باید بازیکنان لیست خود را کاهش می داد که پس از جدایی بیرانوند، ترابی، اسماعیلی فر و مهدی عبدی، امروز نوبت به سینا اسدبیگی رسید. سینا اسدبیگی در لیگ بیست‌ودوم با نظر یحیی گل‌محمدی از ذوب آهن به پرسپولیس پیوست و در دو فصل گذشته با سرخ‌ها دو قهرمانی لیگ، یک سوپرجام و یک جام حذفی را به دست آورد.
خبر دیگر اینکه کوین یامگا مدافع فرانسوی فصول گذشته استقلال طی عقد قراردادی به تیم فوتبال نساجی پیوست. یامگا که مهره کلیدی استقلال در سه سال اخیر بود، به دلیل مشکل بینایی شرایط ادامه همکاری با این باشگاه را به دست نیاورد و پس از عدم تایید در آلومینیوم، دو روز در تمرینات نساجی شرکت کرد و توانست مجوز امضای قرارداد را به دست بیاورد.
پیش از این کوین یامگا برگه تاییدیه ایفمارک برای فعالیت در لیگ برتر فوتبال ایران را منتشر کرد و بدین ترتیب نساجی مازندران تیم جدیدش خواهد بود؛ البته او باید با عینک مخصوص (مثل ادگار داویدز) در زمین حاضر شود.
گفتنی است پنجره بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال ایران امشب (چهارشنبه) بسته می شود. پس از آن، امکان خروج بازیکن از فهرست تیم و انتقال او به تیمی دیگر وجود ندارد و صرفاً تیم‌ها در صورت نیاز می‌توانند از سهمیه جذب بازیکن آزاد استفاده کنند و با بازیکنانی که پیش از پایان مهلت پنجره تابستانه قرارداد خود را فسخ کرده‌اند، قرارداد همکاری امضا کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***