به دنبال قتل مرد سالخورده‌ای به‌خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

مرگ وحشتناک پیرمرد همسایه به‌خاطر دعوا روی جای پارک

به گزارش سلام نو، شهریور ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای را روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس شعبه اول دادسرای امورجنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد سالخورده‌ای را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول چند روز قبل در جریان یک درگیری زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است.

فرزند مقتول ماجرا را اینطور توضیح داد: پدرم در محله مولوی تهران بر سر جای پارک خودرو با پسر یکی از همسایه‌ها درگیری داشت. پسر جوان مدام به‌خاطر جای پارک خودرو جلوی پدرم را می‌گرفت و همین باعث درگیری می‌شد. روز حادثه دوباره میان پدرم و مرد جوان برسر جای پارک خودرو دعوا شد. پسر همسایه پدرم را هل داده که سرش به جدول خیابان برخورد کرد. بعد از آن هم آن جوان فرار کرد. پدرم را زخمی را به بیمارستان رساندیم که به کما رفت و چند روز بعد فوت شد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***