مدیرعامل پرسپولیس درباره غیبت اورونوف در دربی اظهار کرد: اگر اورونوف نباشد اینطور نیست که تیم فلج شود.

درویش: اگر اورونوف نباشد تیم فلج نمی شود

به گزارش سلام نو له نقل از خبرورزشی،رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره دربی سرخابی ها اظهار کرد: این بازی مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز دارد اما حساسیت را بیش از حد می‌کنند. تیم آماده و قبراق است و می‌رویم سه امتیاز بگیریم.

او درباره هتل مشترک پرسپولیس و استقلال در اراک گفت: وقتی آن شهر یک هتل بیشتر ندارد، چه کار کنیم؟ مثل این است در شهر سوپرمارکت نیست، من بگویم هتل پنج ستاره بدهید. این به زیرساخت شهر بستگی دارد. نمی‌توانیم شب تهران باشیم و صبح به اراک برویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره غیبت احتمالی اورونوف اظهار کرد: من از گاریدو نقل قول می‌کنم، او گفت ما ۲۰ تا اورونوف داریم. اگر اورونوف نباشد اینطور نیست که تیم فلج شود. همه در حد او هستند و اگر برسد استفاده می‌کنند و نرسد سایر بازیکنان هستند.

درویش درباره بخشش محرومیت مهرداد محمدی بازیکن استقلال بیان کرد: آن قدر از این کارها کردند و این دفعه اول نیست. مگر سه ساعت مانده به مهلت بارگذاری لیست در ای اف سی، سقف را بالا نکردند؟

وی افزود: بعید نیست این کار را کنند اما من بعید می‌دانم چون غیرقانونی است. چون از سازمان لیگ پرسیدم گفتند اینطور نیست.

پروین هم در ادامه صحبت های درویش گفت: شب می‌خواهیم صبح پا می‌شیم یک رای می‌دهند. فقط باید نخوابیم!

درویش در مورد اسکان داوران با تیم‌ها در یک هتل گفت: استان میزبان لیگ برتر باید زیرساخت کاملی داشته باشد و حداقل سه هتل باشد چون داوران و تیم‌ها باید در هتل مجزا باشند. اما شهر اراک این امکان را نداشت. از قبل باید پیش‌بینی می‌کردند شهری که این زیرساخت را ندارد، میزبانی ندهند. البته این را بگویم باشگاه آلومینیوم اراک امکانات را فراهم کردند اما همه این افراد می‌توانند در حد مقدورات کاری کنند. بازیکنان تیم ملی در بیرون از زمین دوست هستند و این موارد مشکل نخواهد بود.

او درباره هدف تیم خود از بازی شهرآورد گفت: با این روندی که تیم دارد، بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و آقای گاریدو هم تیم متشکلی درست کردند به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.

او درباره غیبت بانوان در بازی دربی سرخابی ها گفت: ما میزبان نیستیم و این وظیفه میزبان بود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای این بازی در نظر گرفته یا خیر؟ اظهار داشت: پاداش مهم نیست، اهداف تیم بالاتر از این است که برای پاداش بازی کنند. اگر باب باشد انجام می‌دهیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***