آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از کودکی بانمک او در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکس زیرخاکی و دیده نشده از کودکی بانمک آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون + عکس

به گزارش سلام نو، آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

آزاده صمدی در شهر لاهیجان استان گیلان بعنوان فرزند اول به دنیا آمد، دو برادر کوچکتر دارد و پدرش شغل آزاد و مادرش مددکار اجتماعی است.

تا پایان مقطع پیش دانشگاهی و گرفتن دیپلم در لاهیجان بود تا اینکه بعد از دانشگاه و کلاس های کنکور به شهر تهران نقل مکان کردند.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم، در خیالاتم خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم.

رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

سال ۱۳۷۹ از ۲۲ سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد از دستیاری تئاتر شروع کرد سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

سال ۱۳۸۵ با سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت سپس در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

سینما را هم از سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۲ ساله بود با فیلم «آفریقا» در کنار چهره هایی چون شهاب حسینی، جواد عزتی و مینا ساداتی تجربه کرد.

آزاده صمدی اولین بار در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال ۱۳۸۵ زمانی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند.

این زوج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال ۹۲ از هم جدا شدند، این دو صاحب هیچ فرزندی نبودند و دختردار بودنشان شایعه است.

صمدی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***