اگر موهون باگان هند در بازی با تراکتور ایران حاضر نشود، ممکن است از لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) امسال و رقابت‌های آسیایی سال آینده محروم شود.

نقره داغ شدن رقیب تراکتور توسط AFC

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم موهون باگان هند باشد. اما این باشگاه هندی به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده و برگزاری این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

در حالی که تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان به همراه ناظران و داوران AFC برای دیدار با پرسپولیس و سپاهان در ایران حضور دارند، این موضوع نشان می‌دهد که ادعای موهون باگان درباره عدم امنیت در ایران ممکن است فاقد اعتبار باشد. همچنین، ناظران و داوران AFC برای نظارت بر بازی تراکتور و موهون باگان نیز به تبریز سفر کرده‌اند، که این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که هیچ بهانه‌ای برای عدم حضور این تیم هندی وجود ندارد.

براساس ماده ۵۷ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر باشگاهی از حضور در بازی امتناع کند، در خوش‌بینانه‌ترین حالت به شکست ۳ بر صفر و پرداخت حداقل ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم خواهد شد. همچنین AFC می‌تواند با حکمی سخت‌گیرانه‌تر، علاوه بر این جریمه‌ها، باشگاه متخلف را از رقابت‌ها حذف کرده و اجازه حضور در رقابت‌های آینده را نیز ندهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***