سخنگوی کرملین تاکید کرد که بمباران مکرر مناطق مسکونی در لبنان منجر به فاجعه انسانی مشابه غزه می‌شود.

هشدار کرملین درباره فاجعه انسانی مشابه غزه در لبنان

سخنگوی کرملین با بیان اینکه بمباران مکرر مناطق مسکونی در لبنان منجر به فاجعه انسانی مشابه غزه می‌شود، توقف این اقدامات اسرائیل را خواستار شد.

به گزار سلام نو به نقل از مهر، دیمیتری پسکوف دوشنبه در نشستی خبری همچنین تلفات زیاد ناشی از چنین اقداماتی را یادآور شد و بر توقف این روند تأکید کرد.

سخنگوی کرملین همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کرملین خطر وقوع یک جنگ بزرگ در منطقه را پس از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: خطر بسیار بزرگی، منطقه را تهدید می‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***