«مری رگو» وزیر حمل‌ونقل رژیم صهیونیستی کمپین شدیدی را برای لغو توصیه اتحادیه اروپا و هشدار آن به شرکت‌های هوایی بین‌المللی برای انجام پروازها به اراضی اشغالی به دلیل تنش‌های امنیتی رهبری می‌کند.

عصبانیت وزیر اسرائیلی از لغو پروازهای بین الملی به تل آویو

به گزارش سلام نو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند نوعی محاصره هوایی در اراضی اشغالی وجود دارد و ده‌ها هزار تن از ساکنان اراضی اشغالی در خارج گیر افتاده‌اند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت «مری رگو» وزیر حمل‌ونقل رژیم صهیونیستی کمپین شدیدی را برای لغو توصیه اتحادیه اروپا و هشدار آن به شرکت‌های هوایی بین‌المللی برای انجام پروازها به اراضی اشغالی به دلیل تنش‌های امنیتی رهبری می‌کند.

این روزنامه عبری همچنین فاش کرد رگو با همکاری وزارت امور خارجه و با رایزنی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم تلاش‌های دیپلماتیکی انجام می‌دهد تا توصیه اتحادیه اروپا به خطوط هوایی بین‌المللی و هشدار به آن‌ها نسبت به انجام پروازها به اراضی اشغالی به دلیل تنش امنیتی را لغو کند و وی تمامی تلاش خود را در این زمینه می‌کند.

این روزنامه نوشت با توجه به اینکه مجارستان رئیس اتحادیه اروپا است، رگو پیشتر وارد مجارستان شد تا با وزرای اروپایی ذی‌ربط مذاکراتی انجام دهد و هدف از این دیدارها اعمال بیشترین فشار ممکن بر پایتخت‌های اروپایی برای لغو تصمیم اتحادیه اروپا و توصیه آن به خطوط هوایی بین‌المللی مبنی‌بر ممنوعیت پرواز به تل‌آویو است.

پس از ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نوسط رژیم صهیونیستی و تشدید تنش با لبنان، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی از لغو سفرهای خود به اراضی اشغالی خبر دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***