اسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم تروریستی اسرائیل آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل را عنصر نامطلوب خواند.

ناراحتی وزیر خارجه اسرائیل از دبیرکل سازمان ملل

به گزارش سلام نو، اسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم تروریستی اسرائیل امروز چهارشنبه در پی عملیات موشکی ایران اعلام کرد که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل یک عنصر نامطلوب برای این رژیم است و دیگر نمی‌تواند به اراضی اشغالی وارد شود.

براساس گزارش النشره، کاتس در ادامه نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند و گفت: هرکس نتواند حملات ایران به اسرائیل را به راحتی محکوم کند، سزاوار این نیست که دیگر وارد اسرائیل شود.

کاتس که در طول یک سال گذشته حامی جنایات رژیم تروریستی اسرائیل در غزه بوده و زنان و کودکان این منطقه را به خاک و خون کشیده است در ادامه ادعا کرد: این درباره دبیرکلی است که از اسرائیل متنفر است و از تروریست‌ها، متجاوزان و قاتلان حمایت می‌کند. گوترش به عنوان یک ننگ در تاریخ سازمان ملل یاد خواهد شد.

گوترش پیشتر گفته بود که مردم فلسطین مدت‌های زیادی است که هدف اقدامات خصمانه شهرک‌نشینان و خشونت‌های آنها قرار دارند و اقتصاد آنها از بین رفته، بی خانمانی و آوارگی را تجربه می‌کنند و خانه‌هایشان نابود و ویران می‌شود.

ماه گذشته میلادی نیز اعضای سازمان ملل به صورت جمعی اقدامی غیرالزام آور را مورد حمایت قرار دادند که بر اساس آن، رژیم صهیونیستی باید به نزدیک به ۶۰ سال اشغالگری طولانی مدت کرانه باختری اشغالی پایان دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***