امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ سید محمد حسینی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مینودشت درباره درگذشت ناگهانی دانش آموز پایه یازدهم توضیحاتی را مطرح کرد.

جان باختن دانش آموز مینودشتی در حیاط مدرسه + علت فوت چه بود؟

به گزارش سلام نو، خبر آنلاین نوشت: سید محمد حسینی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مینودشت، صبح پنجشنبه ۱۲ مهر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این حادثه اظهار کرد: با کمال تاسف و تاثر روز چهارشنبه ۱۱مهر۱۴۰۳ در یکی از دبیرستان‌های پسرانه شهرستان حوالی ساعت ۱۱ و در زنگ تفریح، دو دانش‌آموز کلاس یازدهمی در حین دنبال کردن هم در محوطه مدرسه، حادثه غمناکی رخ داد و ناباورانه، دانش آموز عزیزمان بنام آقای امیر نیک گفتار در حیاط مدرسه دچار آسیب شد.

حسینی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت این دانش آموز که با تشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به واحد اورژانس انتقال یافته بود علی‌رغم تلاش فراوان تیم پزشکی، متاسفانه جان خود را ازدست داد.

مدیر آموزش و پرورش مینودشت اضافه کرد: این حادثه غم‌انگیز نه تنها خانواده‌های دانش‌آموزان، بلکه تمام جامعه فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: ما به عنوان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، عمیقاً از این رویداد دل‌شکسته‌ایم و در این لحظات سخت، همدردی خود را با خانواده‌های داغدار نیک گفتار ابراز می‌کنیم.

حسینی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی، ابراز تاسف عمیق خود را از این حادثه اعلام کرد و گفت: ما به خانواده‌های مصیبت دیده اطمینان می‌دهیم که به‌طور جدی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و تمامی جزئیات این حادثه را پس از اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی با اشاره به صدور دستورات لازم جهت پیگیری سریع این موضوع و بررسی دقیق تمامی جوانب آن، بیان کرد: کمیته‌ای ویژه با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه غم‌انگیز از مراجع رسمی آموزش و پرورش، گفت: در این شرایط حساس، از تمامی رسانه‌ها و افراد محترم درخواست داریم که از انتشار گزارش‌های غیرمستند خودداری کنند، زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی و فرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده‌های داغدیده هستیم و از تمامی شهروندان و همکاران و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

این مقام مسئول همچنین اعلام کرد که برنامه‌های مشاوره‌ای و حمایتی برای دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه در نظر گرفته شده است تا در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***