محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: شرایط دریافت وام بازنشستگان با توجه به سهمیه استان‌ها و تعداد متقاضیان مشخص خواهد شد.

وام فوری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی + جزئیات و نحوه ثبت‌نام

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جزئیات ثبت‌نام و پرداخت وام ۳۰میلیون‌تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد.

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی درباره مرحله سوم ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به تغییرات صورت‌گرفته در مدیریت سازمان تأمین اجتماعی، به‌زودی جلسه‌ای با مسئولان این سازمان برگزار خواهیم کرد و زمان مرحله سوم ثبت‌نام مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از طریق سایت کانون بازنشستگی انجام می‌شود، افزود: نیاز به حضور بازنشستگان برای ثبت‌نام نیست، زیرا اسامی آنها در کانون‌ها موجود است و فرآیند ثبت‌نام به‌صورت قرعه‌کشی انجام خواهد شد. شرایط دریافت وام با توجه به سهمیه استان‌ها و تعداد متقاضیان مشخص خواهد شد.

اسدی بیان کرد: در طول سال‌جاری در دو مرحله، ۸۰ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شده است و در مرحله سوم نیز قرار است به ۴۰ هزار بازنشسته وام ۳۰ میلیون تومانی اعطا شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: در صورت تأیید درخواست، پیامکی از طرف سازمان تأمین اجتماعی برای متقاضیان ارسال خواهد شد و همان‌طور که ذکر شد، هیچ نیازی به پیگیری حضوری یا مراجعه به دفاتر وجود ندارد.

وی به فرآیند قرعه‌کشی مرتبط با پرداخت وام به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: به‌دلیل محدودیت تعداد وام‌ها نسبت به تعداد متقاضیان، ثبت‌نام وام از طریق قرعه‌کشی انجام می‌شود، همچنین وام‌ها بر اساس جمعیت بازنشستگان در هر استان توزیع می‌شود و قرعه‌کشی برای تعیین دریافت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

اسدی تصریح کرد: این وام با همکاری بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی توزیع می‌شود و ۵۰ درصد تأمین مالی آن از طریق این بانک انجام خواهد گرفت. تخصیص وام‌ها نیز براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

گفتنی است، شرایط ثبت‌نام و دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان به‌شرح ذیل است:

سابقه بیمه‌پردازی: متقاضیان باید حداقل ۲۰ سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند.

سن: متقاضیان باید بین ۵۰ تا ۷۸ سال سن داشته باشند.

وضعیت حساب بانکی:

عدم مسدودی حساب

عدم بدهی معوقه به سیستم بانکی کشور

نداشتن سابقه چک برگشتی

مالکیت تلفن همراه: تلفن همراه به نام شخص متقاضی باید ثبت شده باشد.

عدم استفاده از تسهیلات مشابه در سه سال گذشته.

موجودی حساب: داشتن حداقل ۱۰۰ هزار تومان موجودی در حساب بانکی الزامی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***