ما به شما این اطمینان را می‏دهیم که ایکسپو گیم، ارائه دهنده محصولات اورجینال گیمینگ از جمله یوسی پابجی موبایل است.

خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از ۵ دقیقه در فروشگاه ایکسپو گیم

یکی از هیجان انگیزترین بازی‏های سبک شوتر موبایل که در سال‏های اخیر توانسته طرفداران زیای به خود جذب کند، بازی پابجی موبایل است که تنها یک هدف دارد، بکش تا زنده بمانی! دانلود این بازی رایگان است، اما از امکانات و ویژگی‏های غیر رایگان زیادی برخوردار است که در پیروزی شما نقش به سزایی دارند. برای دریافت این آیتم‏ها، نیاز به مهمترین آپشن این بازی دارید که یوسی نام دارد. الماس یا یوسی پابجی موبایل برای پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح بازی مورد نیاز است. بهتر است که خرید یوسی پابجی موبایل را از فروشگاه‏های معتبر و قانونی مانند فروشگاه XPOGAME تهیه نمایید. با خرید UC PUBG Mobile از فروشگاه ایکسپو گیم در کمتر از ۵ دقیقه اکانت شما شارژ می‏شود و می‏توانید به تمامی امکانات بازی دسترسی پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید:

  • قیمت یوسی پابجی موبایل
  • کاربردهای خرید یوسی
  • خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان از فروشگاه ایکسپو گیم
  • خرید گرودپک پابجی موبایل ارزان در ایکسپو گیم
  • چرا باید از ایکسپو گیم یوسی را خریداری کنیم؟

قیمت یوسی پابجی موبایل

یوسی همان پول درون بازی پابجی موبایل است که قیمت آن ارتباط مستقیم با قیمت روز دلار دارد. اکثر گیمرها به دنبال خرید یوسی ارزان قیمت هستند ولی دقت کنید که یوسی اورجینال را حتما از فروشگاه‏های معتبر خریداری کنید. در ایکسپو گیم، بسته‏های متنوع یوسی پابجی موبایل اورجینال با تضمین کمترین قیمت و با کمترین سود نسبت با سایر فروشگاه‏ها موجود می‏باشد، که می‏توانید پس از انتخاب بسته مورد نیاز خود، تنها با ثبت آیدی عددی بازی در سایت سفارش خود را ثبت و در کمتر از ۵ دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. همچنین کدهای تخفیف فوق‏العاده جذاب با ظرفیت محدود در این فروشگاه موجود می‏باشد که تنها با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به ایکسپو گیم می‏توانید از آن‏ها استفاده کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از ۵ دقیقه در فروشگاه ایکسپو گیم

کاربردهای خرید یوسی

همانطور که قبلا گفته شد، برای دستیابی به امکانات و ویژگی‏های بازی پابجی موبایل نیاز به خرید UC دارید. برخی از کاربردهای خرید یوسی عبارتند از:

شرکت در رقابت و رویدادهایی که پابجی به صوت دوره‏ای برگزار می‏کند.

دستیابی به جوایز ارزنده صندوق‌های پرمیوم

بهره‏مندی از جوایز ارزنده گردونه شانس

خرید لباس، تجهیزات نظامی و اسکین‏های جذاب برای شخصی‏سازی کاراکتر و پیشبرد سطح بازی

خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان از فروشگاه ایکسپو گیم

یکی از اشتراک‏های پرطرفدار در بازی پابجی موبایل، خرید پرایم پلاس می‏باشد که از جوایز فوق‏العاده ارزشمندی برخوردار است. با فعال سازی Prime Plus، بلافاصله۶۶۰ یوسی به اکانت شما واریز می‏شود و روزانه با دریافت ۸ یوسی در مجموع یک ماه ۹۰۰ یوسی دریافت می‏کنید. برای خرید و دریافت اطلاعات از جوایز پرایم پلاس می‏توانید به صفحه اصلی خرید این محصول در سایت ایکسپو گیم مراجعه کنید.

خرید گرودپک پابجی موبایل ارزان در ایکسپو گیم

یکی از راه‏های پیشرفت آنی در بازی پابجی موبایل، خریدگرود پک پابجی موبایل (Growth Pack ) یا همان پک رشد می‏باشد. خرید این پک به شما این امکان را می‏دهد تا برای چند روز مشخص از جوایز روزانه آن مانند یوسی، آیتم‏های مختلف و جوایز ارزشمند دیگر بهره‏مند شوید. گرود پک‏ها در بسته‏های ۱، ۳ و ۵ دلاری با جوایز خاص و متفاوت موجود می‏باشند. برای خرید گرود پک پابجی موبایل می‏توانید به سایت ایکسپو گیم مراجعه و با انتخاب پک مورد نظر و تکمیل سفارش در کمتر از ۵ دقیقه این آیتم‏های جذاب را در بازی فعال و از جوایز ارزشمند آن بهره‏مند شوید.

خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از ۵ دقیقه در فروشگاه ایکسپو گیم

چرا باید از ایکسپو گیم یوسی را خریداری کنیم؟

ما به شما این اطمینان را می‏دهیم که ایکسپو گیم، ارائه دهنده محصولات اورجینال گیمینگ از جمله یوسی پابجی موبایل است. تیم پشتیبانی ما به گونه ای است که در زمان کمتر از ۵ دقیقه و با سریع‏ترین روش محصول را به در اکانت شما شارژ می‏کنند. پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و تضمین کمترین قیمت محصولات موجود از دیگر امتیازات این فروشگاه است. ناگفته نماند این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***