سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان واریز یارانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را اعلام کرد.

زمان دقیق واریز یارانه نقدی مهر ۱۴۰۳ / واریز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای این افراد
یک خانوار ۴ نفره که در دهک‌های اول تا سوم قرار داشته باشند، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و خانوار ۴ نفره‌ای که در دهک‌های دیگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در شرایطی که یارانه‌بگیران به تاریخ دریافت یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نزدیک می‌شوند که موجی از پیامک‌ها که بنا به گفته پلیس فتا کلاهبرداری است، راهی گوشی‌های تلفن همراه شده است.

در همین رابطه پلیس فتا با ارسال پیامکی به مردم هشدار داد که هرگونه پیام دریافتی با عنوان یارانه حمایتی یا کمک معیشتی در بستر پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی دامی از سوی مجرمین و با هدف خالی کردن حساب شماست. هرگز به این پیام‌ها توجه نکنید.

در این میان، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هرماه پرداخت می‌شود. ضمن این‌که یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.

همچنین براساس جدولی که این سازمان ارائه کرده، مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.

مبلغ یارانه نقدی خانواری که در دهک‌های اول تا سوم درآمدی جای می‌گیرند، ۴۰۰ هزار تومان و باقی خانوار نیز ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

بر همین اساس، یک خانوار ۴ نفره که در دهک‌های اول تا سوم قرار داشته باشند، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و خانوار ۴ نفره‌ای که در دهک‌های دیگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

اعلام زمان واریز یارانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***