امارات و قطر گزینه‌های اصلی برای میزبانی دیدار استقلال و النصر هستند و احتمالاً شهر دبی میزبان نهایی خواهد بود.

محل دیدار استقلال و النصر مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، طبق اظهارات فرشید سمیعی، معاون باشگاه استقلال ، امارات و قطر گزینه‌های اصلی برای میزبانی این بازی هستند و احتمالاً شهر دبی میزبان نهایی خواهد بود. تصمیم نهایی فردا اعلام می‌شود.

بازی استقلال و النصر که می‌توانست فرصت بزرگی برای هواداران ایرانی باشد تا تیمشان را در خانه حمایت کنند، حالا در شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد. استقلال به دلیل انتقال این مسابقه به زمین بی‌طرف، از مزیت میزبانی محروم شده و این موضوع تأثیر قابل توجهی بر شرایط تیم خواهد گذاشت. استادیوم شهر قدس، که برای میزبانی این دیدار آماده می‌شد، دیگر در این رقابت حضور نخواهد داشت و استقلال باید در یکی از کشورهای همسایه به مصاف رونالدو و یارانش برود.

فرشید سمیعی در مصاحبه‌ای تأکید کرد که انتخاب دبی به دلیل استانداردهای بین‌المللی استادیوم‌ها و حضور هواداران ایرانی بوده است. او همچنین افزود: «ما امیدوار بودیم که این بازی در تهران برگزار شود، اما به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجبور به انتقال بازی به کشور ثالث شدیم. ان‌شاءالله این بازی به خوبی برگزار شود. با توجه به روحیه و آمادگی بازیکنان، قطعاً استقلال روز خوبی را به امید خدا خواهد داشت.»

استقلال با توجه به وضعیت کنونی، از حمایت گسترده هواداران خود در ایران محروم شده و حالا باید در زمین بی‌طرف به مصاف النصر برود. با این وجود، کادر فنی و بازیکنان این تیم مصمم هستند تا با تکیه بر تجربه و توانایی‌های خود، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند. ضمن اینکه حضور پرتعداد ایرانی‌ها در امارات می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند تا از حمایت حداکثری هواداران برخوردار باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***