امیر تتلو خواننده که مدتی پیش دستگیر شده بود فیلمی از لحظه انتقال او به زندان بزرگ تهران در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم دیده نشده از لحظه انتقال امیر تتلو به زندان بزرگ تهران / بیوگرافی امیر تتلو « امیرحسین مقصودلو» + فیلم جدید

به گزارش سلام نو، امیر حسین مقصود لو ملقب به امیر تتلو در یک خانوادهٔ مذهبی و از طبقهٔ متوسط جامعه در محلهٔ مجیدیه تهران چشم به جهان گشود.

او دو خواهر بزرگتر از خود به نام های نسیم مقصود لو و نغمه مقصودلو دارد و در واقع امیر تتلو آخر فرزند خانواده به حساب می آید.

امیرتتلو برای کمک به پدر و مادر خود مدتی در کارگاه نجاری و سپس در سوپر مارکت مشغول به کار شد و تحصیلاتش را تا دیپلم ریاضی بیشتر ادامه نداد.

خانواده تتلو به علت شغل پدرش مجبور به نقل مکان از تهران به رشت شدند و یکی از خواهرانش در همان جا تشکیل خانواده داد و در رشت ماندگار شد.

نام پدرش محمد تقی مقصود لو که در سال ۱۳۸۴ در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

نام مادرش فریده واثق است که در قدیم برای امرار معاش و تامین هزینه های زندگی در خانه های مختلف کار میکرد. شغل فعلی ایشان، مربی بدنسازی می باشد.

امیر تتلو سالها پیش در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که شغل مادرش رقصندگی بوده است اما فریده واثق در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع نپرداخته است.

تتلو در اواسط سال ۱۳۸۰ به دبی رفت اما پس از مدتی مجددا به ایران بازگشت.

امیرتتلو موسیقی و خوانندگی را از سن ۱۶ سالگی و در اوایل سال ۱۳۸۲ در سبک پاپ آغاز کرد و به واسطه وبلاگی که رفیق صمیمی اش درست کرده بود، منتشر کرد.

تتلو در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۲ سالگی، آهنگی به نام «ایران سبز» در حمایت از میرحسین موسوی منتشر کرد و در آن آهنگ از مردم و طرفدارانش خواست که به او رای دهند.

در سال ۱۳۸۹ پس از شناخته شدن ابتدایی تتلو، مجددا برای ادامه کار هنری به دبی سفر کرد و در آن جا چند ماه زیر نظر شخصی به نام«شاهرخ سالار» به کارش ادامه داد اما به دلیل مسائل و مشکلاتی به ایران بازگشت.

در سال ۱۳۹۰ اولین آلبومش به نام «زیرهمکف» را منتشر کرد که مشمول ۹ ترانه بود پس از آن آلبوم «تتلیتی» را در سال ۱۳۹۲ که شامل ۱۵ ترانه بود منتشر کرد.

پس از آن با سبک رپ به کار خودش ادامه داد و در این مسیر با شخصی به نام «حسین تهی» آشنا شد و با یکدیگر گروه TNT را ایجاد کردند.

آشنایی و دوستی آنها در مدت زمان کمی بود ولی همین آشنایی باعث شهرت آنها شد و پس از از آن تتلو به صورت تنها به کارش ادامه داد.
آهنگ هایی که با همکاری یکدیگر ارائه کردند و مشهور ترین آنها این موارد است:
“هلش”، “بیبی اونم دوست منه”، “شکرت” و…
ازدواج امیرحسین مقصود لو:
خبر ها و حواشی گوناگونی در ارتباطی با وصلت امیر تتلو با شخصی به نام «ملیکا جواهریان» ملقب به گرگینه منعکس شده بود که هیچ کدام واقعی و درست نبود. منابع و سایت های گوناگون تصاویر امیر تتلو با افرادی که طرفدار او بودند را به عنوان ازدواج تتلو با آنها منتشر میکردند.
تتلو تا به این سن تا به حال هیچ ازدواج رسمی نداشته است. 

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***