آتنا مهیاری بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از نوزادی خودش که در آغوش نسرین مقانلو بوده منتشر کرد.

عکس دیده نشده و قدیمی از دوران نوزادی بازیگر نقش ماه کاووس سریال نون خ در آغوش نسرین مقانلو + عکس

به گزارش سلام نو، آتنا مهیاری، بازیگر با استعداد و کمتر شناخته شده، در تاریخ 3 آبان سال 1366 در شهر کرمانشاه متولد شد. ماه کاووس سریال نون خ سعید آقاخانی، اصالتا کرد است و جزو بازیگران کرد ایرانی محسوب می شود.

در مورد ازدواج وهمسر ماه کاووس سریال نون خ هیچ اطلاعات موثقی در دسترس نیست و اینطور که پیداست، آتنا مهیاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آتنا مهیاری فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. او کلاسهای آموزش بازیگری خود را نزد آقای مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان معروف ایرانی، گذراند. با استعدادی که داشت، توانست به سرعت خود را به اثبات برساند.

در سال 1397، مهدی فخیم زاده او را برای بازیگری در فیلم سینمایی "مشت آخر" دعوت کرد. با بازی بسیار خوبی که در این فیلم ارائه داد، آتنا مهیاری موفق شد تا شهرت و شناخت بیشتری کسب کند.

او در این فیلم با بازیگران بزرگی همچون گوهر خیراندیش،مهدی فخیم زاده، احمد نجفی و رامین راستاد همبازی بود و توانست با ایفای نقش عالی خود، تحسین همه را به دست آورد.

در ادامه با بازی در فیلم خون شد و آشنایی با سعید آقاخانی، آتنا مهیاری برای بازی در سریال "نون خ 2" به عنوان بازیگر انتخاب شد.

او در این سریال که در سال 1399 پخش شد، نقش ماه کاووس را بازی کرد که یک دختر کردی بود. با بازیگرانی همچون سعید اقاخانی، هدیه بازوبندو حمیدرضا آذرنگ همبازی بود و با بازی خود توانست تعریف و تمجید بسیاری از منتقدین و مخاطبان را به دست آورد.

مهیاری

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***