عرفان طهماسبی خواننده موسیقی ایرانی فیلمی از لحظه زمین خوردن او در کنسرتش در فضای مجازی منتشر شدمورد توجه کاربران قرار گرفت.

زمین خوردن عرفان طهماسبی خواننده وسط کنسرتش / بیوگرافی عرفان طهماسبی + فیلم

به گزارش سلام نو، عرفان طهماسبی در ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۷۷ در شهر زیبای شوشتر استان خوزستان متولد شد.

اصالت او و پدر و مادرش بختیاری میباشد، عرفان طهماسبی یکی از بختیاری‌های استان خوزستان است که هم اکنون ساکن شهر اهواز می‌باشد.

اگر به زندگینامه فعالان عرصه هنر به خصوص موسیقی توجه کنیم متوجه می‌شویم که اغلب آنها از دوران کودکی در این زمینه قدم نهاده اند، عرفان طهماسبی هم از این قاعده مستثنی نبوده و گرایش به هنر از همان دوران بچگی در کالبدش قابل مشاهده بوده است.

او از کودکی شعر می‌سرود و بعد شعر هایی که خودش سروده بود را می خواند. او خود گفته است که هنوز کتاب شعر های دوران کودکی اش را دارد و مانند وسایل ارزشمند و قیمتی از آنها نگهداری کرده است.

ویدیو هایی از دوران کودکی عرفان وجود دارد که او در سن هفت سالگی گفته است دوست دارد برای مردم بخواند.

علاقه به هنر و خواندن از کودکی در او پرورش یافته و با او بزرگ شده و رشد کرده است.

او از دوران نوجوانی خود یعنی از همان ۱۵، ۱۶ سالگی در این مسیر قرار گرفته و بعد ها به سمت تئاتر رفته است و کارش را در ابتدا با شاهنامه خوانی آغاز کرده است.

عرفان طهماسبی در مقطع کارشناسی ابزار دقیق تحصیل کرده در یکی از مصاحبه‌هایش که به تازگی انجام شده است درباره رشته تحصیلی خود صحبت کرده و می‌گوید که بسیار عاشق موسیقی بوده است اما چون شهرشان خوزستان هنرستان موسیقی نداشت، مجبور می‌شود تا به رشته فنی برود و در هنرستان ادامه تحصیل دهد.

او درباره علت ادامه تحصیل خود در رشته فنی و در هنرستان سخن گفته و می‌گوید تنها علتی که سبب شد او به هنرستان برود این بود که حداقل کلمه هنر در آن به کار رفته است.

او در این بین از وضعیت ناخوشایند خوزستان و نبود امکانات در آنجا صحبت کرده و بیان می‌کند که خوزستان حتی یک هنرستان موسیقی هم ندارد و او تنها به خاطر تشابه اسمی به هنرستان دیگری رفته و در رشته برق ثبت نام کرده است.

او می‌گوید که واقعاً ما در بحث امکانات تحصیلی و آکادمیک موسیقی در خوزستان بسیار فقیر هستیم در حالی که اگر یک هنرستان موسیقی داشته باشیم، قطعاً استادانی برای تعلیم می‌آیند و ناخواسته آگاهی آکادمیک موسیقایی مان بالاتر می‌رود، ضمن اینکه تحت تاثیر این آموزش‌ها، استادانی در این حوزه رشد خواهند کرد که قطعاً باعث پیشرفت هرچه بیشتر موسیقی کشورمان خواهند شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***