سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع درحال پیگیری است، وقتی یک موضوع وارد شوراها می‌شود بررسی‌ آن زمان‌بر خواهد بود.

سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ از طریق وزیر ارتباطات در حال پیگیری است

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، سخنگوی دولت با بیان اینکه بسیاری از مطالبات بازنشستگان حق است گفت: ظرف بودجه محدود است و ما باید در پرداخت‌ها اولویت‌بندی کنیم.

فاطمه مهاجرانی صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما با کسی دعوا نداریم گفت: ایران یکی از قربانیان سلاح‌های شیمیایی است اما با این وجود همچنان مدعی و داعیه‌دار صلح هستیم.

سخنگوی دولت با تکرار سخنان روز گذشته خود گفت: دنیا بداند «این دم شیر است به بازی نگیر»، دنیا ایران را در معرض امتحان قرار ندهد چرا که نتیجه‌ بدی خواهند دید. 

وی با بیان اینکه ایران در دفاع از مرزهای خود و عزتش با هیچ‌کس شوخی ندارد گفت: تلاش می‌کنیم صلح و آرامش را برای مردم خود و جهان به ارمغان بیاوریم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع درحال پیگیری است، وقتی یک موضوع وارد شوراها می‌شود بررسی‌ آن زمان‌بر خواهد بود.

وی درباره قیمت نان نیز گفت: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ گندم و آرد وجود نداشته و آنچه اتفاق افتاده است، افزایش دستمزدی بود که حاصل شد.

مهاجرانی درباره مطالبات بازنشستگان نیز با اشاره به این نکته که خیلی از اعتراض‌های بازنشستگان حق هست و باید به آن توجه کرد گفت: ظرف بودجه ما محدود است و ما باید در پرداخت‌ها اولویت بندی کنیم.

وی با بیان اینکه دست‌بوس بازنشستگان، پرستاران، معلمان و گندمکاران هستیم تصریح کرد: باید بار را به اندازه بر دوش دولت گذاشت و با این وجود مسئولان در حال اولویت‌بندی برای پرداخت‌ها هستند.

سخنگوی دولت درباره بودجه سال آینده نیز گفت: در جلسه بعد از ظهر بودجه به صورت کامل بسته خواهد شد و برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی آماده می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***